Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۷۰ برنامه در شهرستان سیریک برگزار می‌شود.

او افزود:اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، مردم یاری، اقتصاد مقاومتی، اردو‌های جهادی و فرهنگی هنری، اهدای ۱۵۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند، معاینه و درمان رایگان بیماران و اجرای اردو‌های جهادی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ف

برگزاری ۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیریک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به اینکه ویژه برنامه سال تحویل مسجد مقدس جمکران با عنوان «احسن الحال»، برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه در اولین روز فروردین ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با نماز صبح چهارشنبه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های متعددی شامل سخنرانی، شعرخوانی، سرود و ... در نظر گرفته شده که از نماز صبح تا لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت و پس از تحویل سال بیانات رهبر معظم انقلاب در صحن مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی و مداحی و قرائت زیارت آل یاسین با نوای گرم حاج عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد.

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های متعددی از قبیل سخنرانی‌های مذهبی، ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان، کارگاه‌های آموزشی، راویان انتظار و... را در مسجد مقدس جمکران برای زائران این مکان مقدس اجرا خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های تحویل سال حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران
  • اجرای ویژه برنامه سال نو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)؛ گوهر تابناک شهر راز
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال در مسجد مقدس جمکران
  • اعلام برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در مسجد مقدس جمکران
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان
  • اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در حرم بانوی کرامت