Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:12:40 GMT

تهران قهرمان چوگان زنان کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۰۹۶

تهران قهرمان چوگان زنان کشور شد

مرحله پایانی رقابت‌های چوگان زنان کشور با حضور تیم‌های منتخب در مجموعه چوگان و سوارکاری قصرفیروزه (شهدا) برگزار شد که در مرحله پایانی مسابقات، تیم‌های چوگان زنان تهران، البرز و اصفهان برای قهرمانی رقابت کردند و در پایان تیم تهران به قهرمانی رسید.

در دیدار نخست بازیکنان اصفهان، تیم البرز را از پیش‌رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرز که در دیدار نخست ناکام مانده بود در بازی دوم مقابل حریف پایتخت‌نشین خود قرار گرفت که در این مصاف هم نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند و نتیجه را به تیم تهران واگذار کرد تا در جایگاه سوم قرار بگیرد.

دو تیم اصفهان و تهران در دیدار فینال و در یک بازی نفسگیر و تماشایی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازیکنان پایتخت بودند که حریف اصفهانی خود را از پیش‌رو برداشتند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، مریم ایمانیه همسر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، مسئولان فدراسیون چوگان و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در این رقابت‌ها حضور داشتند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون چوگان چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم

سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با نمایندگان افغانستانی‌های مقیم اروپا گفته است با حاکمیت طالبان حقوق زنان تأمین شده و حکومت سرپرست به هیچ‌‌ کس اجازه نمی‌دهد که حقوق زنان را پایمال کند. 

شیخ محمد خالد حنفی افزوده است، وزارت امر به‌ معروف افزون بر واپس‌گیری حق میراث پنج هزار زن و واگذاری آن به آن‌ها در سه سال گذشته، از ازدواج بد زنان به‌گونه کامل جلوگیری کرده است.

از سویی هم، نمایندگان افغانستانی‌های مقیم اروپا در این دیدار گفته‌اند که با برگشت به کشور، نگرانی‌ آنان در مورد حقوق زنان افغانستان از بین رفته و افزوده‌اند، شایعات نشرشده در مورد حقوق زنان افغان بی‌اساس است. 

از سویی هم وزارت ارشاد، حج و اوقاف طالبان از دیدار نمایندگان افغانستانی‌های مقیم اروپا با سرپرست این وزارت خبر می‌دهد. 

به نقل از خبرنامه این وزارت هیأتی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی افغان‌های مقیم خارج از کشور، در دیدار با شیخ نور محمد ثاقب، سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف گفت، افغان‌هایی‌که در خارج از کشور به‌سر می‌برند آماده‌اند، ظرفیت‌ها و امکانات اقتصادی، علمی و اجتماعی خود را با حکومت سرپرست شریک کنند. 

این هیأت افزود، با حاکمیت طالبان فرصت‌های زیادی در بخش‌های تجارت و سرمایه‌گذاری در ‎افغانستان فراهم شده و ‎افغان‌ها از مصونیت جانی و مالی برخوردار شده‌اند. 

از سویی هم شیخ نور محمد ثاقب گفت، افغانستان خانه مشترک ما است و افغان‌هایی که در خارج به‌سر می‌برند به افغانستان برگردند و در آبادی کشور سهیم شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟