Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد باشگاه یوونتوس تصمیم گرفته از شر اولتراهای تیم که طی سالیان اخیر به چیزی جز منفعت شخصی فکر نمی کنند، خلاص شود.

طرفداری- درگیری یوونتوس و بخش اولتراها وارد فاز جدیدی شده است. بخش اولتراهای یووه که سال گذشته هم بارها برای تیم مشکل ایجاد کردند، تحت فشار شدیدی قرار گرفته است. باشگاه یوونتوس با همکاری پلیس شهر تورین، بخشی از این افراد را دستگیر کرده تا پیام روشنی به این سمت ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولتراهای یوونتوس خواستار سهمیه بلیط رایگان از تیم هستند تا آن را در بازار سیاه بفروشند و درآمدزایی کنند. کاری که در ایتالیا غیرقانونی است و حالا آندره آ آنیلی تصمیم گرفته جلوی آن بایستد. بعد از موج اول دستگیری این افراد، آنیلی فاش کرد که اولتراها به یوونتوس پیام داده بودند اگر خواسته‌‌های آنها عملی نشود، در ورزشگاه شعار نژادپرستانه خواهند داد تا یووه با جریمه سنگینی مواجه شود. 

فاز جدید اختلافات حالا از طریق فدریکو برناردسکی رقم خورده است. ستاره ایتالیایی بیانکونری بعد از بازی این تیم با اتلتیکومادرید، پیراهن خود را به یکی از هوادارانی که به مادرید سفر کرده بود اهدا کرد. اولتراهای یوونتوس این اقدام برناردسکی را مورد انتقاد قرار دادند و اعتقاد داشتند این پیراهن باید به آنها می رسید! 

برناردسکی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در این باره، چنین نوشته است:

اخیرا در مورد انتقاد اولتراها نسبت به اینکه چرا پیراهنم را به طرفداران عادی دادم، خوانده ام. می خواهم اینجا شفاف صحبت کنم: وقتی که شانس این را دارم که با دادنِ پیراهنم به هواداران از حمایت آنها تشکر کنم، با سیاست عمل نمی کنم. از قبل با خودم محاسبه نمی کنم که چه گروهی بیشتر یا کمتر از همه شایسته دریافت این پیراهن است. برای من هواداران یوونتوس، آنهایی که از ما حمایت می کنند، از ما انتقاد می کنند، آنهایی که اسم ما را فریاد می کنند و آنهایی که ساکت هستند، همه یکی هستند. همه آنها به یک اندازه مهم هستند زیرا ما آنها را با اسم یک گروه خاص اولترا نمی شناسیم بلکه این شور و عشق بی نهایت آنهاست که ما را در پیراهن سیاه و سفید متحد می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، در دیدار صبح امروز کارگران با رهبر انقلاب جمعی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه هم حضور دارند. نوشته خاص در دستان یکی از کارگران را ببینید.

کد خبر 846874 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)