Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:20:55 GMT

ایران 0 کره 1؛ شکست در ست اول

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۱۶۵

ایران 0 کره 1؛ شکست در ست اول

تیم ایران به مصاف کره جنوبی رفته است و در اولین ست نیز شکست خورده است‌

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های ایران و کره جنوبی از دقایقی قبل در سالن آزادی برگزار شده است. این بازی دومین مسابقه شاگردان کولاکوویچ در مرحله دوم گروهی است و اهمیت زیادی دارد. ایران در صورت پیروزی شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی خواهد شد اما در غیر این صورت اوضاع خطرناک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازی در حضور هواداران بیشتری برگزار می‌شود و بانوان نیز مشغول تشویق ایران هستند. با گزارش این بازی همراه ما باشید:

 

 

 

ست دوم:

* ایران در ست دوم از حریف جلو افتاده است.
* دی یونگ آبشار را از دست داد تا اختلاف به سه برسد.
* سرمربی کره درخواست تایم استراحت کرد.

 

والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل مدیریت بحران استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: بارندگی‌ها در تمامی شهرستان‌ها مشاهده شده که در برخی مناطق از جمله شهرستان‌ها سربیشه و درمیان بیشترین خسارت گزارش شده است.

آخوندی با بیان اینکه این رقم برآورد اولیه است و خسارات عمرانی در حوزه شهری در حال جمع آوری است، گفت: خسارات با توجه به شدت بارندگی در بخش‌های راه، کشاورزی و زیرساختی متفاوت بوده است.

وی خسارت وارد شده به بخش کشاورزی را ۱۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بارندگی به هزار و ۳۶۲ هکتاراراضی زراعی، هزار و ۲۱۸ هکتار باغی، ۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع، ۴۶ رشته قنات، ۴۵۰ مترمکعب استخر ذخیره آب و ۱۰ کیلومتر کانال و لوله گذاری انهار خسارت دیدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خسارت وارده به بخش عشایری را ۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بارندگی‌ها به هزار و ۷۵۳ کیلومتر ایل راه، ۱۰ اماکن دامی و ۱۵ رأی دام عشایر خسارت وارد کرد.

وی گفت: در بخش زیرساخت توزیع شبکه برق سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به شبکه فشار متوسط وارد شد.

آخوندی خسارت وارده به بخش راه در استان را ۵۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بارندگی به دو هزار و ۱۵۲ ابنیه شامل پل، آب نما و دیوار حفاظتی خسارت وارد کرد.

دیگر خبرها

  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • اسرائیل راهبردی برای شکست دادن ایران یا نابود کردن متحدان آن دارد؟ | بازی بلندمدت ایران در خاورمیانه | اسرائیل نشان داد که نمی‌تواند در چند جبهه بجنگد
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند