Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@10:25:56 GMT

برای زائرین در مرز ایران و عراق گذرنامه صادر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۱۶۸

برای زائرین در مرز ایران و عراق گذرنامه صادر می‌شود؟

سید محمدرضا طبائی رئیس پلیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی در پاسخ به این سوال که آیا در مرز هم دفاتری برای صدور گذرنامه وجود دارد؟ اظهار کرد: مرز محل کنترل گذرنامه است نه محل صدور آن.

رئیس پلیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی با بیان اینکه گذرنامه به استنداد محل سکونت افراد صادر می شود نه به استنداد محل مراجعه، گفت: لذا در مرز برای هیچکس گذرنامه صادر نمی‌شود و افراد برای خروج از کشور حتما باید گذرنامه معتبر همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گذرنامه اربعین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در لواسان بر سر جگر

«بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.»

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جگرفروشی خبر داد که در لواسان تهران مرتکب قتل شده بود.

به گزارش فارس، سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر، اظهار داشت: بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده بخاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.سردار گودرزی متذکر شد: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حکم قطعی مرگ ۶ کارگر معدن طزره دامغان؛ 3 سال حبس برای کارفرما قتل خانوادگی در کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سردار رادان به سارقان خشن در سال جدید
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • سردار رادان: تا ۲ سال آینده فشار معیشتی از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • نیروی انتظامی در آماده‌باش صددرصد برای نوروز است
  • قتل در لواسان بر سر جگر
  • صدور هشدار هواشناسی برای خراسان شمالی
  • گذرنامه تمام متقاضیان تا پایان سال تحویل می شود