Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@08:58:33 GMT

ستاره آیندهوون در رادار لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۲۱۵

ستاره آیندهوون در رادار لیورپول

خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال پی‌اس‌وی آیندهوون مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 16:43 - 29 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۲۲۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» مدعی شد باشگاه لیورپول در حال بررسی روند پیشرفت دونیل مالن ستاره جوان پی‌اس‌وی آیندهوون است و در صورت تأیید، سال آینده مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونیل مالن، مهاجم ۲۰ ساله تیم ملی هلند این روز‌ها به مهاجم اصلی آیندهوون تبدیل شده و عملکرد بسیار خوبی هم از خود به نمایش گذاشته به همین دلیل مسئولان باشگاه لیورپول که به دنبال بازیکنی برای رقابت با روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی این باشگاه هستند، به دقت روند پیشرفت او را زی نظر گرفته‌اند و در صورت تأیید مالن، سال آینده مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن با باشگاه آیندهوون آغاز خواهند کرد.

این مهاجم ملی پوش که از او به عنوان یکی از پدیده‌های جدید فوتبال هلند یاد می‌شود، سال ۲۰۱۸ با قراردادی ۶ ساله به ارزش یک میلیون پوند به آیندهوون پیوسته و این باشگاه هلندی در صورت فروش او به سود بسیار خوبی دست خواهد یافت.

مالن از آغاز رقابت‌های فصل ۲۰- ۲۰۱۹ تاکنون ۱۳ بازی برای PSV به میدان رفته و ۱۰ گل به ثمر رسانده است. وی فصل گذشته هم در ۴۲ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۱۱ گل زد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیورپول میزان آیندهوون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست برای جدا شدن از بارسلونا آنقدر معطل کرد که ‏عملا به یکی از نامحبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده بود.‏

ژاوی به این مدافع آمریکایی اعتقادی نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود، ولی ‏دست حاضر به ترک بارسلونا نبود و به مدیران باشگاه اصرار می‌کرد می‌خواهد بماند و ‏خودش را ثابت کند. در نهایت او به این نتیجه رسید که اصرار بی‌فایده است و به این ‏ترتیب بود که سرجینیو دست تابستان گذشته به صورت قرضی به آیندهوون هلند ‏پیوست. ‏

در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود دارد و پی اس وی می‌خواهد آن را فعال کند. مارسل برندز، مدیر عامل آیندهوون، دیشب تایید کرد که آنها در حال مذاکره برای فعال کردن بند خرید دائمی دست هستند.

دست به دلیل مصدومیت در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد، اما با دو گل و 7 پاس گل در 37 بازی رسمی که انجام داده، تاثیر خوبی از خود به جای گذاشته است. او تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد، اما باشگاه هلندی گزینه خرید هشت میلیون یورویی را در اختیار دارد.

در این شرایط اقتصادی بد، فروش هشت میلیون یورویی دست می‌تواند بهترین خبر برای بارسا باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)