Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری همایش کشوری مدیران کاروان‌های زائران پیاده در مشهد، گفت: انتظار می‌رود یک هزار نفر از مدیران و معاونان کاروان‌های پیاده امام رضا(ع) شرکت کنند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع)، حسین رضائی با اعلام خبر برگزاری همایش مدیران و معاونان کاروا‌ن‌های پیاده سراسر کشور گفت: مدیران کاروان‌های زیارتی پیاده دهه آخر صفر در همایشی یک روزه در مشهد با نحوه اداره کاروان‌ها و چگونگی بهره‌وری از امکانات رفاهی، خدماتی و درمانی ایستگاه‌های صلواتی بین راهی آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) افزود: استفاده از خدمات درمانی رایگان و هلال احمر، نحوه تردد در جاده‌ها و همکاری با نیروهای انتظامی و امنیتی از دیگر موضوعاتی است که در این همایش اطلاع رسانی می‌شود.

وی بیان کرد : تعیین زمان ورود کاروان‌ها به مشهد و استقرار در اسکان‌های پیش بینی شده در سه روز آخر ماه صفر و نحوه برگزاری مراسم مذهبی، توجه به مسؤولیت اجتماعی مدیر، همکاری با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و همراهی روحانی مقیم کاروان‌ها  از موضوعات دیگر این همایش است که توسط مدیران کشوری و استانی و مدیران جمعیت خدمتگزار برای حاضران تشریح می‌شود.

رضائی افزود : 10درصد از مدیران ثبت نامی در این همایش برای نخستین بار عهده دار مسؤولیت کاروان‌های زیارتی را دارند که سه درصد آن مدیران خانم هستند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: برای همه مدیران ثبت نامی به‌وسیله پیامک اطلاع رسانی شده و انتظار است حدود هزار نفر مدیر و معاون کاروان‌های زیارتی پیاده امام رضا (ع) در این همایش شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعی شدن ثبت نام مدیران که در سامانه جمعیت خدمتگزار به نشانی  www. Zaerin8.ir پیش ثبت نام داشتند، منوط به ارائه اصل معرفی نامه کاروان از فرمانداری یا بخشداری و یا سازمان تبلیغات اسلامی محل اقامت خود  و تحویل یک قطعه عکس به مسؤول ثبت نام در محل برگزاری همایش است.

رضائی افزود : همایش در روز پنج شنبه 4/7/98 از ساعت 7 الی 14 در مشهد بلوار وحدت ؛ پارک وحدت ؛ فرهنگسرای زیارت برگزار می شود.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) یادآور شد: سال گذشته ۴هزار و ۸۹۰ کاروان از ۲۱ استان زائر پیاده دهه آخر ماه صفر به مشهد الرضا(ع) بودند. 

منبع : فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاروان های زیارتی پیاده کاروان هاي زائران پياده امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان