Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@18:08:53 GMT

واکنش جبهه آزادی فلسطین به انتخابات اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۳۹۸

به گزارش فارس، سازمان «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» به نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

این سازمان فلسطینی با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که «برنامه‌های بنیامین نتانیاهوی جنایتکار با سران جنایتکار [صهیونیست] و کسانی که دستشان به خون ملت ما آغشته شده است مانند بنی گانتس، ایهود باراک یا آویگدور لیبرمان هیچ تفاوتی ندارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» ضمن نقل این بیانیه گزارش داد که حتی حزب «میرتس» نیز با نتانیاهو تفاوتی ندارد، بلکه در یهودی‌سازی قدس و پایان بخشیدن به مسئله آوارگان فلسطینی، با راستگرایان صهیونیست هم‌نظر است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با بیان اینکه در داخل احزاب صهیونیست، «برای از بین بردن حقوق ملت ما، اجماع وجود دارد»، از اینکه احزاب عربی از تجارب تلخ گذشته درس عبرت نمی‌گیرند و نتوانستند واقعیت معیشتی مردم فلسطین را تغییر دهند ابراز تأسف کرد.

در این بیانیه، علت این مسئله، افزایش سیاست‌ها و اقدامات نژادپرستانه علیه کشورهای عربی عنوان شده است.

در بیانیه مذکور، از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته شده است که «توهماتی را درباره تغییر در ساختار سیاسی رژیم [صهیونیستی] یا امکان وجود طرف اسرائیلیِ آماده برای مذاکرات یا سازش منتشر نکنند؛ زیرا بین [احزاب] لیکود، آبی سفید و حزب کار [رژیم صهیونیستی] هیچ تفاوتی وجود ندارد».

این سازمان خاطر نشان کرد، روند 25 ساله حرکت «در مسیر توافقنامه فاجعه‌بار اوسلو ثابت کرده است که احزاب صهیونیست، از سازش، برای تحمیل سیاست‌های خصمانه خود بهره برده‌اند».

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در پایان تأکید کرد، جایگزین عملی و واقعی حساب باز کردن بر روی توافقات با رژیم صهیونیستی و سازش، «تدوین راهبرد مقابله ملی‌گرایانه‌ای است که لغو معاهده اوسلو از برنامه ملی  را در صدر اولویت‌های خود قرار دهد، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناسد، هر گونه هماهنگی امنیتی و روابط با رژیم را متوقف سازد و از توانمندی ملت ما در آغاز انتفاضه فراگیر در برابر اشغالگر [اسرائیلی] استفاده کند».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسرائیل طی روزهای آینده فشارهای نظامی و سیاسی را بر جنبش حماس افزایش خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتانیاهو امروز شنبه در این راستا ادعا کرد: به زودی ضربات قوی و دردناکی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه آنها تا کنون 124 نفر از اسرای خود را از غزه آزاد کردند، افزود: همچنان 133 نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم. 

درحالیکه رژیم صهیونیستی از پذیرش شرایط حماس برای آتش بس در غزه امتناع می‌کند، نتانیاهو می‌گوید: متاسفانه حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

با توجه به ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر در میدان جنگ غزه، نخست وزیر این رژیم مدعی است: اسرائیل و ارتش آن قدرتمند در دفاع و حمله است و بر دشمنانمان پیروز خواهیم شد. با تمام توان تلاش خواهم کرد تا مانع تلاش برای اعمال تحریم بر هر یک از یگانهای ارتش خود شوم.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت: در همین حال، روزنامه عبری زبان هاآرتص در واکنش به سخنان نتانیاهو به نقل از یک مقام نظامی بیان کرد که وقتی بعد از گذشت نزدیک به هفت ماه فشار نظامی شدید، حماس در آستانه آزادی "گروگان"ها نیست، شاید لازم باشد که دیگر در این اظهارات و تهدیدات تجدیدنظر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی