Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی رفت که این دیدار تا پایان ست سوم، با نتیجه دو بر یک به سود ایران در جریان است.

دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی بازی تیم ملی ایران را از نزدیک تماشا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی کره جنوبی والیبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلم

با آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان و وقوع بارندگی‌های سنگین به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان از صبح امروز رودخانه رودبارجنوب طغیان کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، با آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان و وقوع بارندگی‌های سنگین به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان شاهد طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن تعدادی از محورها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان هستیم.

به گفته محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان شدت بارندگی‌ها در رودبار جنوب و منوجان بیشتر از سایر نقاط استان بوده و ستاد بحران در همه شهرستان‌ها تشکیل و کارها تقسیم بندی و وظایف هر دستگاه و نهاد نیز مشخص شده است.

وی از آماده باش همه نیروهای امدادی و خدماتی در استان خبر داد و گفت: صبح امروز تجهیزات لازم برای برخی نقاط که نیازمند کمک بودند ارسال شده و طبق پیش بینی‌های هواشناسی شدت بارش‌ها از عصر امروز تا اوایل امشب بیشتر می‌شود.

به گزارش تسنیم از صبح امروز با آغاز بارش شدید باران در جنوب استان کرمان رودخانه شهرستان رودبارجنوب طغیان کرده است.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند
  • طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلم
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران