Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@16:22:12 GMT

مهاجم پرسپولیس در دربی گلزنی می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۶۲۶

مهاجم پرسپولیس در دربی گلزنی می‌کند؟

به گزارش وانانیوز،  آقای گل سابق مدتی است راه دروازه حریفان را گم کرده و این مساله را در بازی با نفت آبادان به خوبی در صحنه فوق العاده‌ای که ترابی برایش فراهم کرد و توپ را به دستان دریس، دروازه بان حریف کوبید، نشان داد.

علیپور که در ابتدای این فصل سودای حضور در فوتبال اروپا را داشت، بعد از اینکه مدیران باشگاه او را از این تصمیم منصرف کردند و کالدرون نیز با اعتماد ویژه نسبت به این مهاجم، خواستار حفظش شد، اکنون امیدوار است بعد از سه هفته دوری از جشن گل، اینبار در دربی موفق به گلزنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهاجم پرسپولیس که در اولین دربی خود موفق به گلزنی شده بود تا پرسپولیس آن دیدار را به سود خود خاتمه دهد، یک بار دیگر نیز در دربی با تک گل سه امتیازی خود پرسپولیس را به پیروزی رساند و اکنون در سودای سومین گل خود در دربی است.

علیپور طی روز‌های اخیر به خوبی از هم تیمی‌هایش روحیه گرفته و بیرانوند نیز در صحبت‌هایی از او به عنوان چهره ویژه این بازی یاد کرد و مدعی شد او قادر به گلزنی در این جدال خواهد بود.

مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس نیز به خوبی از این مساله آگاه است که گلزنی در این بازی بزرگ او را به خوشبختی نزدیک خواهد کرد و فشار و هجمه‌ها را کاملا از او دور می‌کند و بر این اساس با تمرکز بالا به دنبال این خواهد بود تا بعد از اینکه فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال در گلزنی ناکام بوده، اینبار هدف بزرگ خود را تکمیل کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر

استقلال و پرسپولیس این هفته با تک گل مهاجمان تخصصی خود به برتری رسیدند.

به گزارش فارس، بلانکو با وجود گلی که به آلومینیوم اراک زد ۵ گله شد و عیسی آل کثیر هم با احتساب گل‌هایی که در سپاهان زده بود در جدول گلزنان ۵ گله است.

عجیب اینکه تعداد گل‌های این دو مهاجم تخصصی استقلال و پرسپولیس هنوز به شهاب زاهدی که فقط نیم فصل اول در پرسپولیس بازی کرده بود نرسیده و یک گل با این مهاجم ۶ گله فاصله دارند.

شهاب زاهدی در لیگ ژاپن هم خوب کار کرده و توانسته توانایی‌های خود را نشان بدهد هرچند که در پرسپولیس بعضی از کارشناسان عقیده داشتند که کمی فراز و نشیب دارد و در حد این تیم نیست.

آل کثیر و بلانکو در ادامه مسابقات هم می‌توانند مثل بازی‌های این هفته نقشی تعیین کننده داشته باشند.

البته مدل بازی پرسپولیس و استقلال طوری است که قرار نیست فقط مهاجمان نوک در این دو تیم گل بزنند و حتی در پرسپولیس مدافعانی چون کنعانی‌زادگان و گولسیانی و در استقلال مدافعی چون آرمین سهرابیان آمار گلزنی قابل قبولی دارند.

در جدول گلزنان لیگ برتر شهریار مغانلو با ۱۱ گل در صدر است و جالب این که نفر دوم هم رضا اسدی از سپاهان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس