Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:17:32 GMT

رضاوند گزینه احتمالی جانشینی اسماعیلی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۶۷۲

هافبک تازه وارد استقلال گزینه اصلی جایگزینی فرشید اسماعیلی در دربی است.

به گزارش ورزش سه، فرشید اسماعیلی در شرایطی در بازی با نفت مسجدسلیمان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد که به گفته کارشناسان داوری این صحنه مستحق کارت زرد نبود و به همین دلیل مدیران استقلال در تلاش هستند تا کارت زرد این بازیکن را پاک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهایی که هنوز تکلیف حضور اسماعیلی برای بازی با پرسپولیس مشخص نشده است آرش رضاوند اصلی گزینه برای جانشینی او محسوب می شود و احتمال اینکه در پست هافبک پشت مهاجم بازی کند زیاد است.

 

البته قرار است تکلیف اسماعیلی برای حضور در بازی با پرسپولیس فردا مشخص شود و در صورتی که این بازیکن به دربی نرسد به احتمال فراوان رضاوند جانشین او خواهد شد. 

عکس: رضا سعیدی پور

 

استقلال تهران آرش رضاوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال

به گزارش ورزش سه، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که در بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان مصدوم شده بود به تمرینات تیم خود برگشت.
حنانوف که سه بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر را از دست داده بود از امروز به تمرین گروهی پرسپولیس برگشت و با این شرایط احتمالا بعد از مدت‌ها در لیست تیمش قرار خواهد گرفت.

آخرین باری که حنانوف در لیست تیمش حضور داشته مربوط به آخرین بازی سال گذشته مقابل پیکان می‌شود و بعد از آن او در سال جدید در هیچ مسابقه‌ای حاضر نبوده است.نکته عجیب اینکه وحدت در نیم فصل دوم هرگز برای پرسپولیس بازی نکرده و بعد از سرمربیگری اوسمار در بازی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته بود.

حنانوف که احتمالا به لیست بازی با آلومینیوم در اراک خواهد رسید از بازی جام حذفی مقابل این حریف اصلا خاطره خوشی ندارد چرا که دو سال قبل در ورزشگاه آزادی به تنهایی باعث حذف تیمش در مقابل ایرالکو شد.

هر چند احتمال استفاده از حنانوف مقابل آلومینیوم وجود ندارد اما از آنجایی که این بازیکن باید در بازی سپاهان جای دانیال اسماعیلی‌فر را پر کند احتمال اینکه در بازی اراک دقایقی در اختیار داشته باشد وجود دارد.

در عین حال حنانوف باید از همین حالا برای حضور پرقدرت مقابل سپاهان آماده شود چرا که در آن مسابقه هیچ اشتباهی از او پذیرفته نخواهد شد.
البته باید منتظر ماند و دید دفاعیه باشگاه پرسپولیس بابت محرومیت دانیال اسماعیلی فر به جایی خواهد رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است