Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@02:35:09 GMT

کشف 2200 جنین در خانه یک پزشک

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۷۸۴

مقامات ايلينوي آمريكا از كشف بيش از 2200 بقاياي مرده جنين در خانه اي در شهر ويل (Will)اين ايالت خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گزارش آسوشیتدپرس، این تعداد بقایای مرده از خانه یک پزشک سقط جنین که چند روز پیش درگذشت پیدا شد.
برابر اظهارات مقامات، این جنین‌ها در ایندیانا جایی که دکتر اولریچ کلاپفر در این ایالت مشغول به فعالیت بود سقط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بقایای جنین‌های مرده مربوط به فعالیت این پزشک در بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ می‌باشد.
به گفته مقامات جنین‌های مرده برای بررسی بیشتر به ایندیانا فرستاده شده است.
وکیل همسر این پزشک نیز اعلام کرد موکل او تا قبل از مرگ همسرش از وجود بقایای این جنین‌ها در خانه بی اطلاع بوده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جنین مرده پزشک خانه آمریکا کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با توجه به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برخورد با مراکز غیرقانونی سقط جنین و اشخاصی که به سقط غیرقانونی جنین کمک می‌کنند، در استان زنجان به‌صورت جدی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه جوانی جمعیت با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص فرزندآوری و اجرای قانون جوانی جمعیت، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب منجر به شکل‌گیری گفتمانی در این خصوص شده و تأثیر مثبتی را در جامعه برجای گذاشت، هرچند اقدامات در ابتدا سرعت لازم را نداشت.

وی گفت: کمترین تعداد ولادت در خصوص نرخ جایگزینی جمعیت در سال‌های اخیر، مربوط به سال ۹۸ با ۱۱ درصد کاهش بود، اما روند مذکور با توجه به آمار سال ۱۴۰۲ و رسیدن به ۱/۵ درصد کاهش، حاکی از بهبود نسبی اوضاع و توقف شیب نزولی کاهش موالید در استان بوده و نشانگر توجه مردم به سیاست‌های جوانی جمعیت است.

معاون استاندار زنجان تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول باید اهتمام بیشتری در زمینه تسهیل ازدواج و فرزندآوری داشته باشند تا این روند ارتقا پیدا کند.

رفیعی با بیان اینکه تشکل‌های مردمی و خیریه‌های متعددی در زمینه ازدواج و فرزندآوری در استان وجود دارند که هم در زمینه فرهنگ‌سازی و هم اقدامات حمایتی فعالیت می‌کنند و در این زمینه اثرگذار هستند، گفت: دستگاه‌های متولی باید با نگاه حمایتی، تسهیلگر فعالیت‌های تشکل‌های مردمی در این حوزه باشند.

وی تصریح کرد: در کنار اجرای طرح نفس (نجات و حفظ جنین سالم از سقط) و به منظور مقابله با سقط غیرقانونی جنین در استان، کارگروهی تشکیل شده که به‌صورت جدی و با پشتیبانی دستگاه قضائی، با تمامی مراکز و اشخاصی که به صورت غیرقانونی در این حوزه فعالیت دارند، برخورد می‌شود.

کد خبر 747285

دیگر خبرها

  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم
  • وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌ ایرانی+ فیلم