Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازندگی و خدمات اجتماعی بسیج دانشجویی شهرستان قاین گفت: اردوی جهادی اخیر بسیج دانشجویی با توجه به آگاهی مسئولان عالی دانشگاه‌های سطح شهرستان، انتظار حضور بیش‌تر این عزیزان بود که خلاف این امر اتفاق افتاد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد زبده، مسئول سازندگی و خدمات اجتماعی بسیج دانشجویی شهرستان قاین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تیرماه سال جاری دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح (ره) قاین در راستای بر افراشتن شعار "خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت" که از مطالبات رهبر عزیزمان امام خامنه ایی (مدظله العالی) است اقدام به اعزام گروه جهادی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زبده با اشاره به اینکه فلسفه گروه جهادی خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین برای تحقق عدالت علوی و سیقل دادن نفوس جوانان مخصوصا قشر دانشجو و پیاده سازی اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه است، افزود: گروه جهادی اعزامی متشکل از ۸۰ نفر دانشجو در قالب هفت گروه جهادی که هر کدام از این گروه‌ها به مدت ۱۰ روز در روستای هدف واقع در دهستان آفریز مستقر بوده و در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و سلامت خدمت رسانی کرده است.

مسئول سازندگی و خدمات اجتماعی بسیج دانشجویی شهرستان قاین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در این راستا بیان کرد: ساخت دو سرویس بهداشتی و حمام به طور کامل، مرمت و رنگ کاری منزل یکی از محرومان و مدرسه یکی از روستاها، بهسازی کامل منزل یکی از خانواده‌های محروم روستا از قبیل: ساخت آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، فاضلاب کشی و مستحکم سازی آن از جمله اقداماتی است که در بخش عمرانی انجام گرفت.

وی ادامه داد: کنترل فشار خون، غربال گری و اقدامات مقتضی پیرو موارد مذکور، ویزیت رایگان پزشک عمومی و درصورت نیاز ارجاع بیمار به متخصص و توزیع رایگان دارو و ترویج بهداشت عمومی در بین دانش آموزان و برگزاری کلاس‌های مربوطه نیز نمونه فعالیت‌هایی است که در بخش سلامت انجام گرفته است.

زبده به خدمات انجام شده در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاسهاو دوره‌های آموزشی برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی، برگزاری یادواره شهیدین رمضانی و بذرکار و شهدای روستای چلونک، تدارک برنامه‌هایی در جهت آشنایی نسل جوان و نوجوان با تاریخ و فرهنگ اسلام و ایران اسلامی از قبیل: پخش مستند و فیلم‌های سینمایی در کنار تحلیل آنها، بکارگیری مردم روستامخصوصا نوجوانان در امور عمرانی و فرهنگی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، دیوار نویسی جملات و تصاویر منتخب و پیگیری و شناسایی مشکلات مردم از طریق نهاد‌های مربوطه و تلاش در جهت حل و فصل آن‌ها که بحمدلله در دو سال اخیر تعدادی از مشکلات برطرف شده، از اقدامات فرهنگی اردو‌های جهادی ما بوده است.

مسئول سازندگی و خدمات اجتماعی بسیج دانشجویی شهرستان قاین تاکید کرد: این اردو با توجه به آگاهی مسئولان عالی دانشگاه‌های سطح شهرستان، انتظار حضور بیش‌تر این عزیزان بود که خلاف این امر اتفاق افتاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان