Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-30@06:22:01 GMT

جدیدترین تصاویر از وضعیت آرامکو بعد از حمله

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۸۳۵

جدیدترین تصاویر از وضعیت آرامکو بعد از حمله

به گزارش فارس، دولت سعودی امروز (جمعه) خبرنگاران را به تأسیسات نفتی «خریص» وابسته به شرکت آرامکو برد تا از نزدیک در جریان خسارات وارده به این تأسیسات به علت حمله پهپادی یمنی‌ها قرار گیرند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه العربیه، یک مسئول اجرایی این تأسیسات به خبرنگاران گفت که چهار نقطه از این «خریص» هدف حمله قرار گرفت و هنگامی که آتش‌نشان‌ها در حال خاموش کردن آتش اولین بودند حملات دیگر نیز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که پس از این حملات، ۱۵۰ نفر از کارکنان فورا از محل حادثه تخلیه شدند.

از سوی دیگر، شرکت آرامکو مدعی شد که آتش نشانان در عرض سه ساعت توانسته‌اند آتش را خاموش کنند و پس از 24 ساعت تولید روزانه ۳۲۰ هزار بشکه نفت از سر گرفته شده است.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه گذشته با ۱۰ فروند پهپاد، تأسیسات نفتی «بقیق» و «خریص» وابسته به شرکت آرامکو را هدف قرار دادند که در پی آن به اذعان وزیر انرژی سعودی ۵.۷ میلیون بشکه تولید نفت این کشور به حالت تعلیق در آمد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب 4 متهم حمله تروریستی مسکو در دادگاه + عکس ها

به گزارش جماران؛ پس از حمله مرگبار شامگاه جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ به یک سالن کنسرت در حومه شهر مسکو که دست‌کم ۱۳۷ کشته برجا گذاشت، پلیس مسکو یازده مظنون را دستگیر کرد و درنهایت چهار نفر از آن‌ها در دادگاهی در پایتخت روسیه حضور پیدا کردند.

 

دیگر خبرها

  • ایران در سال ۱۴۰۲ چقدر نفت فروخت و چقدر تخفیف داد؟
  • دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس
  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • عربستان سعودی برای اولین‌بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • جدیدترین موضع گیری لاوروف درباره حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو
  • وضعیت عجیب 4 متهم حمله تروریستی مسکو در دادگاه + عکس ها
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد