Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی مردان آسیا برابر کره جنوبی قرار گرفت. ایران با وجود آنکه ست نخست را به حریف واگذار کرد، سه ست بعدی را با پیروزی به پایان رساند تا تنها یک گام دیگر با قهرمانی آسیا فاصله داشته باشد.

به گزارش آریا، تیم ملی کشورمان بازی را بهتر آغاز کرد و وقت استراحت فنی اول در حالی فرا رسید که ایران با دو امتیاز اختلاف از حریف پیش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی به صورت پایاپای ادامه داشت و تا وقت استراحت فنی دوم هم برتری در اختیار تیم کشورمان بود. اما پس از آن بود که کره موفق شد دو امتیاز اختلاف ایجاد کند. بازیکنان ایران در نهایت نتوانستند برتری را پس بگیرند تا کره 25-22 ست اول را از آن خود کند.

ایران اما ست دوم را قاطعانه آغاز کرد! تیم ملی تا رسیدن به وقت استراحت فنی اول 4 امتیاز فاصله با کره ایجاد کرد و سپس تا قبل از آنکه محمد موسوی سرویس خود را خراب کند، تیم ملی 10-4 جلو افتاده بود. عملکرد قاطع تیم ملی ادامه‌دار بود و اختلاف شش امتیازی تا وقت استراحت فنی دوم هم ادامه داشت. در ادامه، ضعف تیم ملی در حفظ برتری بازهم به چشم آمد و کره توانسته بود اختلاف 6 امتیازی را به عدد دو کاهش دهد اما در آخر، تیم ملی موفق شد در ست دوم با نتیجه 25-23 به پیروزی برسد.

تیم ملی در ست سوم شروع خوبی داشت (8-5). تیم ملی با درخشش امیر غفور موفق شد برتری خود را یک امتیاز دیگر هم افزایش دهد (16-12). در این ست دیگر خبری از افت عملکرد ملی‌پوشان نبود و امیر غفور در حالی که برابر دو دفاع تیم کرده آبشار می‌زد موفق شد امتیاز آخر را برای ایران کسب کند تا تیم ست سوم را 25-22 از آن خود کند.

در ست چهارم به‌نظر می‌رسید کره که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت پابه‌پای تیم ملی کار را آغاز کرد تا آنکه میلاد عبادی‌پور با یک ضربه دوبله وسط هشتمین امتیاز را برای ایران، زودتر از کره کسب کرد (8-7). اندکی بعد کره موفق شد برای لحظاتی برتری را در اختیار بگیرد اما ایران مجددا جلو افتاد و موسوی با دفاع خود باعث شد تا دوهان برای شاگردانش تقاضای وقت استراحت کند. کره بعد از آن وقت استراحت، سه امتیاز پیاپی کسب کرد تا این‌بار کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند (13-14). کره در نهایت زودتر از ما به امتیاز 16 رسید. در حالی که تیم ملی برتری را مجددا در اختیار گرفته بود، در یک صحنه، شیطنت کوچک عبادی‌پور با واکنش لیبروی کره همراه شد و در زمین درگیری مختصری پیش آمد تا داور به هردو بازیکن کارت قرمز نشان بدهد. پس از وقفه‌ای طولانی بازی از سر گرفته شد و تیم ملی برتری خود را تحکیم کرد. خطای سرویس کره‌ای‌ها در نهایت باعث شد تا ست چهارم 25-22 به نفع ایران به پایان برسد و تیم ملی به دیدار نهایی مسابقات راه یابد. ایرانی فردا در فینال با برنده بازی استرالیا-ژاپن بازی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبال ایران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت

به گزارش قدس آنلاین ، تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان حضور دارد که امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۳) دو بوکسور ایران به فینال این مسابقات راه یافتند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار شد که میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری از صعود به فینال بازماند تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

طبق برنامه مبارزات امروز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این «کاراتبایف‌» ازبکستانی را شکست داده بود، برابر «الیاس ماگمادوف‌» از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست وزن خود شد. قشلاقی در دیدار نهایی مقابل نماینده قرقیزستان به روی رینگ می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که در گام نخست مقابل «روشن سولیوف‌» ازبکستانی‌ پیروز شده بود، مقابل «توکتوسونلو» از قرقیزستان به برتری رسید تا به عنوان دومین نماینده ایران، به فینال این رقابت‌ها راه یابد. او در فینال این وزن مقابل بوکسور روسیه قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم اما روزبه صفری که پیش از این «الیم‌ بیکو» از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل «رمضان کارانکوف‌» از روسیه شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان

مبارزات فینال این تورنمنت نیز فردا (دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران هم برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • صعود قاطعانه شاگردان شمسایی
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس