Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: برنامه پیاده‌روی اربعین در دنیا سبب افتخار شیعه شده است، خدمات و اقداماتی که مسئولان و مردم عراق و ایران و مخصوصاً ملت میهمان‌نواز عراق دارند، مایه تقدیر و تشکر و افتخار است. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار سفیر عراق در ایران که در بیت معظم‌له برگزار شد اظهار داشت: دو ملّت ایران و عراق امت واحده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران و عراق  مملکت واحده هستند و هیچ‌گاه از هم جدا نبوده و نیستند و این اتّحاد و یگانگی بحمدالله در عمل و برنامه‌هایی مثل اربعین معلوم و آشکار است.

مرجع تقلید شیعیان برنامه پیاده‌روی اربعین را از معجزات الهی دانسته و بیان کرد: برنامه پیاده‌روی اربعین در دنیا سبب افتخار شیعه شده است، خدمات و اقداماتی که مسئولان و مردم عراق و ایران و مخصوصاً ملت میهمان‌نواز عراق دارند، مایه تقدیر و تشکر و افتخار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری: محبت به ولایت اباعبدالله(ع) عامل حضور در مراسم اربعین حسینی استآیت‌الله نوری همدانی: تجمع عظیم شیعیان در مراسم اربعین حاکی از قدرت تشیع در جهان استخدمات‌رسانی به بیش از 11 زائر اربعین در موکب علی بن موسی الرضا(ع) گلستان در کربلا
استاد سطوح عالی حوزه علمیه نعمت دوستی و پیروی از اهل‌بیت(ع) را مایه یک‌رنگی ملّت‌هایی همچون عراق و ایران دانسته و گفت: همه این اتّحاد و یکپارچگی را مدیون نعمت ولایت اهل‌البیت(ع) به ویژه حضرت ابی‌عبدالله الحسین(ع) هستیم و خداوند را بر این نعمت عظمی شاکریم.

آیت‌الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: توفیقات بیشتر شما عزیزان را از خداوند متعال مسألت دارم و امیدوارم عنایات اهل‌بیت(ع) به ویژه حضرت ولی عصر(عج) شامل حال همه شما شود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به نقش مثبت مرحوم امام موسی صدر در رشد و ارتقاء شیعیان و سیدحسن نصرالله در یکپارچه نگاه داشتن لبنان اظهار داشت: این عزیزان مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

امام جمعه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: وجود این عزیزان که دست از مقاومت بر نمی‌دارند مایه افتخار همه ماست.

وی افزود: ملت ایران حقیقتاً کنار مردم لبنان هستند و در شادی شما شاد، و در حُزن شما غمگین هستند.

تعامل شیعیان لبنان با سایر طوایف، مثال زدنی است

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات خاطر نشان کرد: در حالی که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل سنت و مسیحیان، نقش مثال زدنی است.

وی تأکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی مایه مباحات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است، شیخ علی الخطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به ویژه رهبر معظم انقلاب –مد ظله العالی – در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • در دیدار سال ۱۳۵۷، فرح با آیت‌الله خویی رهبر شیعیان عراق چه گذشت؟
  • از حمله ایران به اسرائیل حمایت می‌کنیم