Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@07:31:23 GMT

در زمین دشمن بازی نکنید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۰۷۷

دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم یاد بود علامه کورانی گفت: دشمنان با سوءاستفاده از فضای مجازی دنبال تنش و اختلاف در میان گروه های لبنانی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم یاد بود علامه کورانی گفت: جناب شيخ حسين كوراني از ابتداي مسير همه ملاحظات شخصي را كنار گذاشت و از همان اول در اين امتحان موفق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد بسياري در حزب الله تاكيد دارند كه او در اين امتحان موفق بود. امتحان اخلاص ، امتحان صداقت ،امتحان آمادگي براي فعاليت در هر جايي ؛ صفت و پست و مقام برايش مهم نبود. مهم برايش اين بود كه در هرجايي هست در مسير خدمت به مقاومت، خدمت به مردم و خدمت به اهداف مفيد باشد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کورانی حزب الله دبیر کل نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ عملیات پیاپی دیگر حزب الله در عصر شنبه

طی عملیات چهارم حزب الله رزمندگان مقاومت اسلامی، ساختمانی را در شهرک صهیونیست نشین «ایفن مناحیم» که نظامیان صهیونیست استفاده می‌کردند، با سلاح مناسب هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، طی عملیات پنجم حزب الله رزمندگان مقاومت اسلامی، تجهیزات جاسوسی دشمن را در موضع راهب با سلاح مناسب هدف قرار دادند و به آن خسارت وارد کردند.

همچنین در عملیات ششم حزب الله رزمندگان، تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی هدف قرار دادند و تلفاتی به آنها وارد کردند.

در عملیات هفتم حزب الله هم رزمندگان مقاومت اسلامی، تجمع نظامیان دشمن را در حرج عداثر با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

طی عملیات هشتم حزب الله نیز رزمندگان ساختمانی را که نظامیان دشمن در شهرک صهیونیست نشین شتولا استفاده می‌کردند، هدف قرار دادند که در نتیجه آن تلفاتی به دشمن وارد شد.

سه عملیات حزب الله طی چند ساعت و هلاکت چند نظامی صهیونیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امنیت آمران به معروف و نهی از منکر مهم است
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن
  • لزوم حفظ دستاوردهای عملیات موفق سپاه در مقابل عملیات روانی دشمن
  • درس به یادماندنی جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگرصهیونیستی متجاوز و حامیانش
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • بزرگترین دشمن ستاره کشتی در تاریخ‌سازی: زمان!
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)
  • ۵ عملیات پیاپی دیگر حزب الله در عصر شنبه
  • مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین معارفه شد
  • طرح مسکن جوانان قشم، الگوی موفق برای خانه دار شدن جوانان کشور