Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@08:54:02 GMT

تسهیلات خرید دوچرخه به چه کسانی ارائه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۱۲۶

علی پیرحسینلو مشاور معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره جزئیات تسهیلات خرید دوچرخه برای خبرنگاران اظهار داشت: جهت ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری، شهرداری اقدامات گسترده‌ای را در دستورکار قرار داده که از جمله برنامه‌ها، ارائه دوچرخه‌های «بیدود» بدون ودیعه برای دانشجویان و خبرنگاران و ارائه تسهیلات برای خرید دوچرخه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: میزان تسهیلات به صورتی بوده که متقضایان بتوانند 70 تا 80 درصد قیمت دوچرخه را از طریق وام دریافت کنند و میزان تسهیلات 2.5 تا 3 میلیون برای دوچرخه‌های معمولی و 5 تا 6 میلیون برای دوچرخه‌های برقی است و این وام‌ها توسط صندوق کارآفرینی امید که برای ریاست جمهوری است ارائه می‌شود. 

وی اضافه کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که شهرداری با صندوق کارآفرینی امید داشته، قرار است از محل اعتبارات طرح ترافیک، تسهیلاتی در حوزه حمل و نقل عمومی ارائه شود. 

مشاور معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: شاغلین، دانشجویان و دانش‌آموزان سه گروه هدف طرح جامع دوچرخه هستند که شیوه‌نامه تسهیلات دوچرخه از جانب شهرداری در حال تدوین است و اسامی دریافت‌کنندگان وام توسط شهرداری به صندوق کارآفرین ارائه خواهد شد. 

پیرحسینلو خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای افرادی بوده که طرح ترافیک ندارند و برنامه‌های به سمت و سویی رفته که بتوانیم ظرفیت طرح ترافیک را کاهش و مشوق‌هایی ارائه کنیم که مردم کمتر از خودرو استفاده کنند. 

وی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات دوچرخه در جهت کاهش استفاده از خودروهای شخصی و توسعه حمل و نقل عمومی و پاک است. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • ثبت‌ نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو رایگان شد
  • ثبت‌نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو، رایگان شد
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو