Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش کجبافی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور شرکت در اردوی آماده سازی منتخبین استعدادهای برتر پسران منطقه ۷ کشور، ۹ بازیکن خوزستانی به این اردو دعوت شده اند.

او با بیان اینکه اردوی آماده سازی منتخبین منطقه ۷ به همت فدراسیون هندبال، برگزار خواهد شد، گفت: این اردوی در تاریخ چهارم لغایت ششم مهر ماه به میزبانی شهرستان بوشهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات هندبال خوزستان، افزود: کیان صالحی، احمدرضا هاشمی، مهدی آزمون، محمد عدالت خوا، میلاد آیتی فر، علیرضا نراقی نژاد، حسن پور گیو، محمد امین زرین افشا و رضا نعمتی ۹ بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.

کجبافی در پایان با اشاره به دعوت یک مربی خوزستانی به اردوی آماده سازی منتخبین استعداد های برتر منطقه ۷ کشور، بیان کرد: علی رضا روزانه به عنوان تنها مربی خوزستانی به این اردو دعوت شده است.

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی اردو برنا خوزستان هندبال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ارشیا شادان پور، رضا شاهرخی، شایان مرادی، ویس یاوری و آرشام حیدری ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان هستند.
این اردو از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در البرز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود