Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:00:14 GMT

گزارش تمرین استقلال| غیبت دیاباته و حضور عبداللهی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۲۷۰

گزارش تمرین استقلال| غیبت دیاباته و حضور عبداللهی + عکس

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب یک بازیکن برگزار شد. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال برای دیدار با پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز (جمعه)، در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب و پشت درهای بسته برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین، آندره‌آ استراماچونی جلسه فنی برای بازیکنان برگزار کرد و نکات مد نظرش را درباره دربی به بازیکنان توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* شیخ دیاباته که مصدوم است در تمرین حضور نداشت. او دربی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

* نصرالله عبداللهی پیشکسوت تیم استقلال و سرپرست پیشین آبی‌پوشان در محل تمرین حضور یافت و مورد استقبال بازیکنان و جواد زرینچه قرار گرفت.

* بازیکنان پس از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

به گزارش تسنیم، دربی 90 یکشنبه 31 شهریو در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 16 و به قضاوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیانی: هواداران استقلال نگران هستند، اما هیچ‌کس نمی‌تواند دربی را پیش‌بینی کند

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که ۲ میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، ۲ بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند