Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:05:40 GMT

طلسم تراکتور بعد از ۲۰۵ دقیقه شکست/ شکست گل گهر در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۲۹۱

طلسم تراکتور بعد از ۲۰۵ دقیقه شکست/ شکست گل گهر در تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین بازی از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور در تبریز میزبان گل گهر بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان دنیزلی به پایان رسید.

در این دیدار امین پورعلی مدافع تیم گل گهر در دقیقه ۶۰ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تراکتور به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل به خودی باعث شد تا شاگردان دنیزلی بعد از ۲۰۵ دقیقه گل نزنی، طلسم شکنی کرده و به گل برسند.

حادثه مهم این بازی از دست رفتن یک ضربه پنالتی در دقیقه ۷۵ توسط ساسان انصاری برای تراکتور بود تا موقعیت خوب گلزنی تراکتوری ها از دست برود.

با این نتیجه تراکتورسازی ۸ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد و گل گهر۳ امتیازی باقی ماند.

کد خبر 4723713 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال کشتی آزاد دربی تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!

به گزارش "ورزش سه"، 3 روز پس از شکست 2-0 برابر آلمان، تیم ملی فرانسه شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-2 از سد شیلی بگذرد.

فرانسه در این بازی هم به شکست نزدیک بود اما پس از اینکه با نتیجه 2-0 عقب افتاد با گل‌های یوسوفا فوفونا، رندال کولو موآنی و اولیویه ژیرو این بازی را به سود خود به پایان رساند.

دیدیه دشان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، ارزیابی متفاوتی از این فیفادی ارائه کرد و در عین حال معتقد بود که نباید از این برد خیلی خوشحال باشد.

او درمورد برتری تیمش گفت:"قرار نیست تا سقف به هوا بپرم اما خوب است که در این مسابقه بعد از شروع بد، برنده شدیم. ما واکنش خوبی نشان دادیم. این تا حدودی با سطح تناسب اندام و انرژی مرتبط است که البته مطلوب نیست. دو بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، من هم بازیکن بودم. در مقایسه با فیفادی‌هایی که پشت سر گذاشته‌اند، می‌دانم که بازیکنان کمی در حال مدیریت شرایط خود هستند."

او با اشاره به اهمیت فیفادی گفت:"ما نباید این نوع مسابقاتی را بی اهمیت جلوه دهیم، اما باید در ژوئن آینده آن را متفاوت انجام دهیم. ما توانایی و اراده داریم. در این فیفادی طراوت تیم در حداکثر نبود. من پاسخ‌های بیشتری دارم. قبل از این هیچ بلاتکلیفی وجود نداشت(درمورد انتخاب لیست نهایی یورو)، اکنون دیگر هیچ ابهامی وجود نخواهد داشت."

دشان در میان انتقاداتش از عملکرد تیم گفت:"می‌خواستم بازیکنان را در شرایط بازی قرار دهم. 18 نفر از 20 بازیکن حداقل در یکی از بازی‌ها از ابتدا در ترکیب قرار داشتند. بین آن‌هایی که زمان زیادی برای بازی در باشگاه‌های خود ندارند و همینطور آن‌هایی که مصدوم هستند، کادرفنی منتظر بود. این فیفادی سخت‌تر از فیفادی های قبلی بود."

دیگر خبرها

  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • طلسم‌شکنی تیم ملی و قلعه‌نویی در عشق‌آباد
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • تنیس مقدماتی جهان؛ شاگردان زیدی نتیجه را به تایلند واگذار کردند
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!