Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@07:15:19 GMT

آخرین خبرها از احوال آلن دلون

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۳۰۰

آخرین خبرها از احوال آلن دلون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پابلیک فرانسه، آخرین خبرها درباره آلن دلون اسطوره سینمای فرانسه که چندی پیش دچار سکته مغزی شد و بعد برای بهبود عوارض آن در سوییس بستری شد، مربوط به تصویری از دختر وی در اینستاگرام است که تصویری غمگین از خودش را در اینستاگرام به همراه چند بیت از شعر «سول» از یک گروه آمریکایی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از طرفداران آلن دلون از این تصویر، این طور برداشت کرده‌اند که شاید حال اسطوره سینما خوب نباشد و دختر وی آنوشکا دارد به صورت غیرمستقیم این خبر را منتقل می‌کند.

با این حال از آن روز یعنی ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) تاکنون هیچ خبر رسمی جدیدی از حال این بازیگر سرشناس در سایت‌های فرانسوی زبان منتشر نشده است.

اوایل تابستان امسال آلن دلون دچار سکته مغزی شد و ۳ هفته در بخش‌مراقبت‌های ویژه در بیمارستانی در پاریس بستری بود و بعد به سوییس منتقل شد.

رسانه‌های فرانسوی نوشتند این اولین باری نیست که آنوشکا دلون یک پیام اسرارآمیز منتشر می‌کند که سوال‌های زیادی برمی‌انگیزاند.

کد خبر 455618 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید

منوچهر تیموری گفت: سال ۱۴۰۱، ۱۸ هزار و ۳۱۲ واقعه ولادت به ثبت رسیده بود.

مدیرکل ثبت احوال قم بیان کرد: علی، امیرعلی، محمدحسین، حسین، محمد، محمدحسن، محمدعلی، محمدمهدی، علیرضا، محمدرضا نام‌هایی است که به ترتیب بیشترین فراوانی را میان نوزادان پسر در قم دارد.

او  ادامه داد: همچنین اسم‌های فاطمه، زهرا، زینب، ریحانه، حلما، پناه، معصومه، نورا، رستا و رقیه به ترتیب بالاترین فراوانی را میان نوزادان دختر در این استان به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته تیموری، سال گذشته ۶ هزار و ۷۱۶ واقعه وفات به وقوع پیوست که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲۰۵ مورد افزایش یافته‌است.

مدیرکل ثبت احوال قم  افزود: در استان قم ۹۹ درصد ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی انجام می‌شود که قانون‌گذار برای ولادت ۱۵ روز و برای وفات ۱۰ روز تعیین کرده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • آخرین خبرها از «پارسیلون» خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • بلاخره نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود ؟
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف می‌شود؟
  • ثبت احوال : نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
  • نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف نمی‌شود
  • آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی؛ آمار شهدا و مجروحان | اسرائیل: ما نبودیم!