Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اطری کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان که در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود، امروز جمعه ۲۹ شهریور به مصاف مقابل به مصاف راوی کومار از هند رفت و با نتیجه ۶ بر ۳ باخت و پنجم شد.

عطری در مسابقات قبلی خود از سد حریف بلاروس و کره شمالی خود گذشت اما مقابل زائور اوگویف از روسیه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطری صبح امروز جمعه ۲۹ شهریور، در پیکارهای شانس مجدد  بخبایار اردنبات از مغولستان را با نتیجه ۴ بر ۴ شکست داد و به دیدار رده بندی رسید.

امروز علیرضا کریمی در دیدار نیمه نهایی به مصاف علیخان جبرائیل اف از روسیه رفت و با نتیجه ۱۰ به صفر پیروز شد و به فینال رسید.

کریم در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم حریف خود از مولداوی را ۱۲ بر یک شکست داد و سپس در یکچهرام نهایی توانست حریف  اوکراینی خود را با نتیجه ۱۲ بر ۲ از پیش رو بردارد.

دیدارهای رده بندی و فینال چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان فردا بعداز ظهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 455681 برچسب‌ها کشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

تیم فولاد سیرجان در بازی دوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر وایبال مقابل پیکان به پیروزی رسید و راهی فینال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، 3 بر 2 به سود فولاد بود.

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال| گام نخست فولاد به‌سمت فینال

پیکان در ست‌های اول و دوم 25 بر 19 و 25 بر 21 برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و 27 بر 25 و 25 بر 19 پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم 15 بر 9 به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست 3 بر یک برنده شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • کامبک شگفت‌انگیز فولاد: عطایی اینجاست در فینال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید