Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت آرامکو عربستان به مشتریان خود اعلام کرد که در تحویل محموله‌های نفتی به خصوص به مشتریان هندی و چینی تأخیر ۱۰ روزه خواهد داشت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت دولتی نفتی آرامکوی عربستان به مشتریان آسیایی خود اعلام کرده است که در تحویل محموله‌های نفتی تأخیر خواهد داشت.

به گزارش رویترز، از سوی دیگر آرامکو اعلام کرده است که نمی‌تواند به مشتریان نفت سبک تحویل دهد و به همین دلیل نفتکش‌های چینی و هندی که در عربستان تحویل گرفته‌اند باید نفت سنگین این کشور را حمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر شاهد آن هستیم که حداقل سه سوپرنفتکش چینی هندی طی هفته گذشته به جای نفت سبک نفت سنگین عربستان را بارگیری کرده‌اند.

از طرف دیگر آرامکو اعلام کرده برای ماه‌های سپتامبر و اکتبر نیز تحویل محموله‌های نفتی با تأخیر ۷ تا ۱۰ روز مواجه خواهد بود.

شرکت آرامکو در حال استفاده از ذخایر نفت سنگین برای تأمین نیاز مشتریان خود است و شواهد نشان می‌دهد، این شرکت امکان تحویل نفت سبک ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آرامکو حمله به آرامکو عربستان نفت عربستان محموله های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند.

سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟