Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم بسکتبال نفت با اضافه کردن حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در باشگاه‌های آسیا حاضر خواهد شد.

برهمین اساس سایت فدراسیون جهانی در گزارشی به حضور حدادی و نیکخواه در ترکیب نفت پرداخت و از این دو بازیکن به عنوان اسطوره یاد کرد.

در این گزارش آمده است: «نفت آبادان برای حضور در باشگاه‌های آسیا ستارگانی را به ترکیب خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور حامد حدادی، اسطوره بسکتبال آسیا باعث ارتقاء زیاد نفت خواهد شد و این بازیکن تجربیات خود در لیگ NBA، چین و لبنان را به این تیم منتقل خواهد کرد.

حدادی پیش از این یک بار با صبا باتری تهران در سال 2008 و یک بار با فولاد ماهان اصفهان در سال 2013 قهرمان آسیا شده است. او همچنین در تیم نفت و برای این رقابت‌ها با ستاره و اسطوره بسکتبال آسیا، صمد نیکخواه بهرامی همبازی خواهد بود.»

در ادامه این گزارش به حضور ارسلان کاظمی هم اشاره شده است: «ارسلان کاظمی هم با امید تکرار قهرمانی سال گذشته پتروشیمی در آسیا به نفت آبادان پیوسته است. کاظمی ستاره همه جانبه این تیم بود و میانگین 5.6 امتیاز، 12.4 ریباند، 3.2 پاس گل و 2.2 توپ ربایی را در هر مسابقه برای تیم پتروشیمی داشت.»

نویسنده گزارش با اشاره به اینکه  محمدحسن زاده، آرن داوودی و سعید داورپناه، هسته اصلی قهرمانی نفت در لیگ برتر بودند، تاکید کرده:« این سه بازیکن وظیفه دارند بار دیگر این تیم را را به سمت قهرمانی در آسیا هدایت کنند.»

نفت آبادان که در گروه A حضور دارد دوم مهرماه در نخستین بازی خود در افتتاحیه رقابت‌ها مقابل المحرق بحرین به میدان خواهد رفت.

نماینده ایران در رقابت‌های بعدی خود با تیم‌های تایوان و تایلند میزبان بازی خواهد کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از حامد حدادی خواسته‌ایم در فینال غرب آسیا به ما کمک کند.

طرفداری| تیم بسکتبال شهرداری گرگان، تنها نماینده ایران در رقابت‌های سوپرلیگ غرب آسیاست که موفق شد با پیروزی در تمامی مسابقات به عنوان نخستین تیم و تنها تیم بدون شکست راهی فینال این رقابت‌ها شود.

در مسیر صعود شهرداری گرگان به فینال سوپرلیگ غرب آسیا، بازیکنان خارجی این تیم یعنی «ویل چری» در پست پوینت‌گارد و «نورول پله» در پست سنتر، دو بازیکن آمریکایی بودند که نماینده ایران را بسیار کمک کردند. با این حال اما پس از صعود شهرداری به نیمه‌نهایی، سنتر آمریکایی این تیم از جمع گرگانی‌ها جدا شد تا کار برای نماینده ایران سخت‌تر شود.

با این وجود شاگردان هاشمی موفق شدند در نیمه‌نهایی الشرطه عراق را مقتدرانه شکست دهند و فینالیست شوند. از سوی دیگر جدول نیز تیم الریاضی لبنان، نماینده قدرتمند لبنان (قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها) با شکست دادن ساجس لبنان فینالیست شد تا حریف نماینده ایران در فینال این مسابقات شود.

الریاضی در نیمه‌نهایی این مسابقات با جذب ستارگان بزرگی چون «تون میکر»، سنتر تیم ملی استرالیا خود را برای فینال و جدال با شهرداری گرگان تقویت کرد؛ اتفاقی که تاکنون برای نماینده ایران رخ نداده و بدون سنتر تخصصی باید به فینال این رقابت‌ها پای بگذارد؛ اتفاقی که شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی این رقابت‌ها تمام شود.

در همین راستا، مصطفی هاشمی، سرمربی موفق تیم شهرداری گرگان، درباره جذب سنتر خارجی یا تخصصی برای این تیم جهت تقویت تیم و حضور پر قدرت در فینال مسابقات غرب آسیا به ایسنا گفت:

ما دیگر فرصت جذب بازیکن خارجی نداریم و با حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران، صحبت کرده‌ایم تا در صورت تمایل به نماینده ایران در آسیا کمک کند.

با توجه به حضور حدادی در تیم نفت آبادان و حذف این تیم از رقابت‌های لیگ برتر در مرحله یک‌چهارم نهایی، او می‌تواند با پوشیدن شهرداری گرگان کمک‌حال نماینده ایران در آسیا باشد و باید دید آیا این اتفاق بزرگ و مهم برای نماینده ایران رخ خواهد داد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا