Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این بازدید با اشاره به  اهمیت توسعه زیرساخت‌های عمومی مرز مهران گفت: تکمیل راه‌های مواصلاتی  یکی از برنامه‌های اصلی وزارت راه شهرسازی است و در این راستا نیز اقدامات خوبی در کشور در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزیر راه و شهرسازی در مسیر بازدید خود از پایانه مرزی مهران گفت: طبق برآورد ستاد اربعین انتظار می رود بهسازی،گسترش فضا در پایانه مرزی،افزایش گیت ها،افزایش ظرفیت برای کنترل بخش پایانه قبل از اوج گرفتن سفر زائران به بهره برداری برسد.   وی در خصوص محورهای مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی مهران گفت: از ۱۰۲ کیلومتر آسفالت و بهسازی راه های مواصلاتی مهران به ایلام ۱۲ کیلومتر تا قبل از اربعین آسفالت و بهسازی می شود و ۹ کیلومتر باقیمانده برای سال آینده در دست اقدام می باشد.   وزیر راه و شهرسازی افزود: یکی از اولویت های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  بحث ایمن سازی جاده ها و کنترل وضعیت هندسی معابر  است تا زمینه سفر ایمن برای زائران  حسینی فراهم شود.   وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت : در زمینه تامین ناوگان حمل و نقل عمومی  به استثنای اتوبوس های برون شهری، ۸ هزار اتوبوس از استان های مختلف برای سفرهای اربعین درنظر گرفته شده است.   وی گفت: با توجه به نزدیک شدن اربعین وزارت راه و شهرسازی برای آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌ها از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند و با توجه به این که امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از سه میلیون و  ۵۰۰ هزار نفر در اربعین شرکت کنند، ما باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در دستور کار خود قرار دهیم.   وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تلاش ما بر این است که از ظرفیت همه راه های مواصلاتی استفاده شود،گفت  :تکمیل باند دوم ایلام به مهران و تعریض جاده ها در برخی مسیرهای خوزستان و ایلام در دست اقدام است.

شایان ذکر است معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این بازدید، وزیر راه و شهرسازی را همراهی کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای، اظهار کرد: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه مصوب با پلیس راه، ۴۰۰ نقطه پرحادثه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن سازی خواهد شد.

امانی گفت: در مسیر گذرگاه‌های اربعین کشور نیز ۱۲۰ نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون ۷۰ نقطه برطرف و تا ایام اربعین امسال بیشتر آن‌ها ایمن‌سازی و رفع می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته برای رفع نقاط پرحادثه، بهسازی، روشنایی، نصب نیوجرسی، خط کشی و روکش آسفالت در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین حسینی، ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که امسال نیز همین اقدام در دست انجام است.

منبع: سازمان راهداری 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است