Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیژن زنگنه که صبح امروز (جمعه ۲۹ شهریور) به بندرعباس رفته بود تا در نشستی با مدیران پالایشگاه‌های نفت بندرعباس و میعانات گازی ستاره خلیج فارس، وضع تولید بنزین را بررسی کند، عصر امروز  برای بررسی سیاست‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر و روند تولید گاز در پارس جنوبی راهی شهرستان عسلویه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی مقدار تولید گاز در آستانه فصل سرما، وضع پیشرفت عملیات اجرایی فاز ۱۴ پارس جنوبی، اطلاع از تازه‌ترین اقدام‌های صورت گرفته برای پایان عملیات دریایی در پارس جنوبی و بررسی فعالیت پتروشیمی‌های فعال در منطقه عسلویه از مهمترین برنامه‌های سفر چند ساعته وزیر نفت به استان بوشهر بود.

مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، علیرضا صادق‌آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شماری از مدیران صنعت نفت در این سفر همراه وزیر نفت بودند.

وزیر نفت چهارشنبه (۲۷ شهریور) پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفته بود که برداشت ایران از میدان مشترک گازی پارس جنوبی از سال ۹۷ همواره افزایشی بوده است.

زنگنه با تاکید بر اینکه ایران هم‌اکنون در زمینه برداشت روزانه گاز از پارس جنوبی از کشور همسایه خود قطر پیش افتاده است، عنوان کرده بود: روند افزایشی برداشت از میدان گازی پارس جنوبی به علت تلاش برای تثبیت واحد‌های دیگر و افزایش برداشت گاز از دریا تداوم خواهد داشت و تلاش می‌شود تا پایان امسال برداشت روزانه گاز ایران به بیش از ۷۵۰ میلیون متر مکعب برسد.

در همین حال، محمد مشکین‌فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس به‌تازگی درباره روند توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی، گفته بود: هر چهار سکوی دریایی فاز ۱۴ پارس جنوبی امسال عملیاتی می‌شود؛ دو سکو از پارسال عملیاتی شد، یک سکو پس از نصب در حال راه اندازی است که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ک

سفر وزیر نفت به عسلویه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نفت شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مراسم پایانی سومین جشنواره ملی شکرستان گفت: از آغاز برداشت نیشکر در این شرکت بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر تولید شده است.

دکتر عبدعلی ناصری افزود: هم اکنون ۳۵ درصد شکر کشور در این شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تولید می‌شود.

وی با اشاره به برداشت ۵۸ درصد نیشکر در مزارع شرکت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: تاکنون ۳۸ هزار تن شکر در این شرکت تولید و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت در خرداد ماه این میزان به ۶۰ هزار تن و رشد دو برابری نسبت به سال گذشته برسد.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیان کرد: پیش بینی می‌شود با پایان برداشت نیشکر در شرکت‌های هشت گانه توسعه نیشکر، میزان تولید به ۶۳۰ هزار تن افزایش یابد.

دکتر ناصری همچنین با اشاره به عملیات کودهی در مزارع نیشکر گفت: پیش بینی می‌شود با تولید ۷۰۰ هزار تنی شکر در سال آینده، ۳۸ درصد تولید شکر کشور  در این شرکت محقق شود.

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد