Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@15:47:32 GMT

اینتر به دنبال جذب یوویچ یا ژیرو

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۵۸۵۸

اینتر به دنبال جذب یوویچ یا ژیرو

خبرگزاری میزان- باشگاه اینتر در نظر دارد از بین مهاجمان رئال مادرید و چلسی، یکی را به خدمت بگیرد. تاریخ انتشار: 21:03 - 29 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۲۴۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو»، باشگاه اینتر از جذب لوکا یوویچ مهاجم صربستانی و جوان رئال مادرید منصرف نشده و همچنان قصد دارد این بازیکن را به طور قرضی به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوویچ که تابستان امسال با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی از اینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست، از زمان ورود به سانتیاگو برنابئو که حدود سه ماه می‌شود نتوانسته عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد و نظر زیدان را جلب کند، به همین دلیل شایعه شده بود که رئال مادرید قصد دارد او را به طور قرضی به تیم دیگری واگذار کند و باشگاه اینتر هم یکی از این گزینه‌ها است.

اگرچه اینتر در نقل و انتقالات تابستانی روملو لوکاکو و الکسیس سانچس را از منچستریونایتد به خدمت گرفت، اما مسئولان این باشگاه ایتالیایی قصد دارند با جذب لوکا یوویچ، دست آنتونیو کونته سرمربی این تیم را برای برای حضور پرقدرت در سری A و لیگ قهرمانان اروپا باز بگذارند.

همچنین گفته می‌شود، اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی چلسی که به دلیل نیمکت‌نشینی قصد ترک این تیم را دارد هم یکی از گزینه‌های مدنظر اینتر است، اما انتقال قرضی لوکا یوویچ ۲۱ ساله در اولویت این باشگاه قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اولیویه ژیرو چلسی لوکا یوویچ رئال مادرید اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد

ترکیب آبی انارای‌ها و کهکشانی‌ها برای ال کلاسیکو ۲۹۶ مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ۲۹۶ ال کلاسیکو تاریخ به مصاف یکدیگر می‌روند، ترکیب ۲ تیم برای این دیدار به شرح زیر است: 

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)
  • گل لوکاس وازکز به بارسلونا (رئال مادرید 2-2 بارسلونا)
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)
  • ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد