Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای‌ عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان دیدار کردند. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، اعضای شورای‌ عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حضور در موسسه امام صادق(ع) با آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سبحانی در این دیدار ضمن آمادگی برای طرح موضوع در دروس حوزه، برای عملیاتی شدن و اجرای الگو به نکاتی اشاره و اعلام کردند با تشکیل کارگروهی از فضلای حوزه در دفتر وی، با مداقه در متن الگو، نظرات و پیشنهادهای خود را برای تکمیل الگو به شورای عالی ارائه خواهد داد.

سفر بدون تشریفات آیت الله سبحانی به یزد+عکسآیت الله سبحانی: حوزه علمیه یزد الگویی برای حوزه‎های سایر استان‌های کشور باشدقم| آیت الله سبحانی: بانوان طلبه معارف دینی را در جامعه ترویج دهند

اعضای شورای‌ عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در این دیدار گزارشی از مراحل مختلف تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارائه و اظهار شد این سند حاصل کار هزاران تن از دانشگاهیان و حوزویان و مسئولان راهبردی است که در قالب اندیشه‌ها، کنفرانس‌ها و نشست‌های علمی و دریافت هزاران مقاله در طول هشت سال فعالیت منجر به تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شده است اما باوجوداین همه تلاش، هنوز نیاز به بررسی و پیگیری و کسب نظر اندیشمندان برای تکمیل دارد.

اعضای شورای‌ عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت همچنین پیش‌از این دیدار با حضور در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان با معظم له دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود

کبری علیخانی دبیر ستاد جمعیت استان قزوین در پنجمین جلسه برش استانی مهندسی فرهنگی کشور با رویکرد کمیته اجتماعی زنان و خانواده، گفت: نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی - اسلامی در جامعه با تدوین و ترویج الگوی خانواده تراز جمهوری اسلامی ایرانی و گفتمان سازی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: تهیه و اجرای پیوست خانواده در شاخص ارزیابی قوانین و بازنگری تمام سیاست‌ها و قوانین تاکید بر تنظیم خانواده، همچنین تدوین و اجرای برنامه جامع سبک زندگی ایرانی - اسلامی از دیگر اقداماتی است که باید در این راستا صورت گیرد.

علیخانی، تولید و عرضه آثار و محصولات علمی و فرهنگی معرفی زن اسلامی را نیز مهم برشمرد و ادامه داد: مدیریت و برنامه ریزی راهبردی مهد کودک‌ها و تمرکز اداره آن در بخش دولتی و عمومی نیز مساله‌ای است که می‌تواند آموزش را از کودکی نهادینه کند.

دبیر ستاد جمعیت استان قزوین، گام بعدی را توجه به نهادینه سازی الگوی سوم زن مسلمان دانست و توضیح داد: تغییر اولویت‌های بانوان، کاهش ارزش خانه داری، عدم توجه به مساله جمعیت و فرزندآوری از جمله ابعاد عدم توجه به الگوی سوم زن مسلمان در جامعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد