Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) با انجام چهار بازی همزمان ادامه پیدا کرد که سپاهان و نفت مسجد سلیمان در مهم‌ترین بازی به تساوی بدون گل رسیدند.

سپاهان صفر – نفت مسجد سلیمان صفر

زردپوشان اصفهانی در این دیدار خانگی تلاش زیادی برای رسیدن به پیروزی انجام دادند اما باوجود بازی مالکانه‌ای که داشتند نتوانستند به گل برسند و مقابل دفاع چند لایه مسجد سلیمانی‌ها متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکتیک قلعه‌نویی برای باز کردن دروازه نفت روی توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی متمرکز بود که کارساز نشد.

در این دیدار تماشاگران زیادی از بازی استقبال نکردند و حدود ۳ هزار نفر به ورزشگاه نقش جهان اصفهان آمده بود. با این نتیجه سپاهان هشت امتیازی شد و جای تراکتورسازی را در رده دوم گرفت. همچنین نفت مسجد سلیمان با چهار امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

از حواشی این دیدار می‌توان به آتش‌بازی هواداران سپاهان در ابتدای بازی اشاره کرد که دود ناشی از این کار تا چند دقیقه تمام ورزشگاه را در بر گرفته بود. همچنین در دقیقه ۷۹، سوشا مکانی با مصدومیت شدیدی از ناحیه سر مواجه شد ولی توانست به بازی ادامه دهد.

پیکان ۶ – ماشین سازی ۲

حسین فرکی بالاخره در هفته چهارم توانست شاهد نخستین پیروزی تیمش باشد که پیروزی تاریخی‌ای برای باشگاه پیکان محسوب می‌شود. در این دیدار پرگل ابتدا سید مهران موسوی در دقیقه چهار، پیکان را به گل نخست رساند اما ۱۰ دقیقه بعد ادواردو دوس‌سانتوس بازی را برای ماشین‌سازی به تساوی کشید. البته این پایان کار نبود و شهریار مقانلو با گلی که در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند، باعث شد که پیکانی‌ها نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.

دو تیم با آغاز نیمه دوم توانستند گل‌زنی کنند. پیکان در دقیقه ۴۸ به وسیله حجت حق‌وردی به گل رسید و سامان نریمان‌جهان هم در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی توانست گل دوم ماشین‌سازی را به ثمر برساند. البته این پایان کار نبود و پیکانی‌ها سه گل دیگر هم به ثمر رساندند تا آتش‌بازی خودشان را تکمیل کنند. فراز امامعلی در دقیقه ۷۳ و ۷۸ و سعید واسعی در دقیقه ۸۲ برای پیکان گل‌زنی کردند.

با این نتیجه پیکان با چهار امتیاز به رده دهم صعود کرد و ماشین‌سازی با سه امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

نساجی ۲– شاهین شهرداری بوشهر صفر

نساجی مازندران در این بازی همانند بازی‌های خانگی دیگر به تیم مهمانش مجال خودنمایی نداد و توانست با دو گل حریف بوشهری‌اش را شکست دهد. دو گل شاگردان مهاجری را در این دیدار علی شجاعی در دقیقه ۵۳ و عباس‌زاده در دقیقه ۹۰+۲ به ثمر رساندند.

با این نتیجه شاهین شهرداری با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند و نساجی با هفت امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی رسید.

پارس جنوبی ۳ – سایپا یک

پارس جنوبی که از تیم‌هایی قدرتمند در بازی‌های خانگی است توانست به پیروزی خوبی مقابل سایپا برسد و با نتیجه ۳ بر یک از سد این تیم تهرانی عبور کند. در این دیدار محمد نوری در دقیقه ۸، فریبرز گرامی در دقیقه ۵۱ و ۶۳ برای پارس جنوبی گل‌زنی کردند و آرمان رمضانی در دقیقه ۷۰ یکی از گل‌ها را جواب داد.

با این نتیجه سایپا با هفت امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و پارس جنوبی با پنج امتیاز به رده هفتم رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان نفت مسجد سلیمان پیکان ماشین سازی نساجی شاهین شهرداری بوشهر پارس جنوبی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ارزشمند ملوان در پایان سال

دیدار تیم های فوتبال ملوان و صنعت نفت با برتری شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال ملوان و صنعت نفت در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹ و با قضاوت میثم حیدری در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر ملوان به پایان رسید.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، میلاد سرلک (۶۰- حسین صادقی)، یویا پورعلی، محمد عمری (۸۷- محمدرضا بردبار)، رضا جعفری (۴۵ - مهران احمدی) و محمدرضا سلیمانی (کارت زرد در دقیقه ۴+ ۹۰) - (۴+ ۹۰ - سهیل فداکار)

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرقان قهرمانی، فرشاد محمدی‌مهر (کارت زرد در دقیقه ۷۲)، فاخر تهامی، فرزین معامله‌گری، رضا امانی‌نژاد، مصطفی احمدی (کارت زرد در دقیقه ۸۵)، طالب ریکانی، بوباکار تراوالی و علی یوسف

نیمه اول این بازی موقعیت خاصی نداشت و تیم‌ها با احتیاط بازی را دنبال می‌کردند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در جریان بود و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازیکنان ملوان که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند بهتر از میهمان خود بازی را مدیریت کردند و محمدرضا سلیمانی روی پاس پدرام قاضی پور در دقیقه ۶۲ توانست قفل دروازه صنعت نفت را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود ملوان شود. با این پیروزی ملوان ۳۵ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و صنعت نفت با ۱۳ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک خاتون بم در بازی قهرمانی
  • آمار شگفت‌انگیز حسینی: دوبله سوبله!
  • عیدی ۳ امتیازی استقلال به هواداران/ اوسمار مچ عنایتی را خواباند
  • پرسپولیس مقابل پیکان ارزش کار تیم استقلال را نشان داد/ صدرنشینی نتیجه موتورسواری‌های مدیرقبلی باشگاه است!
  • پیروزی ارزشمند ملوان در پایان سال
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • برتری ذوب آهن برابر مس در نیمه اول
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • پایان سال با پیروزی است؟
  • پیکان به دنبال سومین غول‌کشی مقابل پرسپولیس/ تقابل شجاعی و نکونام در قامت مربی