Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده خطاب به خبرنگاران در دفتر بیضی کاخ سفید گفت: ساده‌ترین کاری که من می‌توانم انجام دهم در حالی که شما (روزنامه نگاران) هنوز اینجا هستید این است که بگویم، بچه‌ها بیایید شروع کنیم و این یک روز بسیار بد برای ایران خواهد بود. ساده‌ترین کاری که می‌توانم انجام دهم این است که بگویم بیایید به پانزده نقطه در ایران حمله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من می‌توانم اینکار را انجام دهم، و همه چیز آماده است. اما وقتی که می‌توانم اینکار را انجام ندهم، نمی‌خواهم که آن را انجام بدهم.

ترامپ افزود: "من می‌توانم این کار را در یک دقیقه انجام دهم، درست در اینجا، برای شما و شما یک داستان عالی برای نوشتن در این مورد خواهید داشت. "

به گفته رئیس جمهور آمریکا این واقعیت که او برای حمله به ایران عجله‌ای ندارد حاکی از قدرت این کشور است و نه نشانه ضعف. وی افزود: مهم نیست که این اتفاق پس از یک، دو و یا سه هفته رخ دهد. من فکر می‌کنم نحوه رفتار ما قدرت بسیار بیشتر ما را نشان می‌دهد.

ترامپ همچنین گفت:"اگر قدرت نشان می‌دهید پس باید خویشتن داری را نیز نشان دهید، در غیر این صورت بسیار ساده‌تر است. ایران می‌داند که اگر رفتار بدی انجام دهد، وقتی نخواهند داشت. آن‌ها بد کار می‌کنند، اگرچه که دوست دارم آن‌ها خوب پیش بروند. در ایران مشکلات زیادی وجود دارد. " خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ جنگ ایران و آمریکا درگیری نظامی ایران و آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم

به گزارش"ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، اعلام کرد که هرگز رفتار طرفداران میلان پس از انتقالش به اینتر را فراموش نمی‌کند و قهرمانی در سری A با شکست تیم سابقش را یک انتقام می‌بیند.

این ملی پوش ترکیه‌ای پس از قهرمانی اینتر در سری A مصاحبه‌ای با روزنامه ایل جورناله انجام داد. اینتر پس از پیروزی 2-1 مقابل میلان، باشگاه سابق چالهان اوغلو، بیستمین اسکودتو خود را به دست آورد.

هافبک اینتر درمورد این قهرمانی گفت:"خوشحال و مفتخرم که به این هدف فوق العاده رسیدم. ما شدیداً ستاره دوم را می‌خواستیم و به خاطر کار شگفت‌انگیزی که با هم انجام دادیم، شایسته این موفقیت بودیم. من ویدیوهای جشن با طرفداران را دوباره دیده‌ام و هنوز نمی‌توانم آن را باور کنم. آنقدر شاد هستیم که نمی‌توانم آن را توصیف کنم."

چالهان اوغلو دقایقی پس از قهرمانی اینتر به توهین هواداران میلان در اینستاگرام پاسخ داد. این هافبک باتجربه از زمان پیوستن به نراتزوری در سال 2021، توسط هواداران تیم سابقش مورد توهین قرار گرفته است. او گفت:"من همیشه در سکوت کار کرده و رنج کشیده‌ام. تنها هدف من در اینتر این بود که بهترین عملکردم را داشته باشم و با این تیم فوق العاده قهرمان شوم. برد در دربی یک انتقام بزرگ برای من بود.

این انتقام به خاطر عذابی بود که در زمان ورودم به اینتر متحمل شدم و قهرمانی سری A را از دست دادیم. نمی‌توانم کاری را که هواداران میلان با من و خانواده‌ام انجام دادند را فراموش کنم، اما از صمیم قلبم می‌دانستم که همه چیز به خوبی تمام می‌شود. کسب عنوان قهرمانی در دربی بزرگترین خواسته من بود. خداوند این را برای من مقدر کرده بود چون می‌دانست که لیاقتش را دارم."

دیگر خبرها

  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد