Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیثی آل کثیر در دقیقه 22 برای صنعت نفت گل زد و محمدرضا عباسی در دقیقه 62 زننده گل شاگردان منصوریان بود.  

قضاوت این دیدار برعهده رضا تارخ بود که جعفر سلمانی از صنعت نفت، هادی محمدی و مهدی مهدی‌پور را از ذوب‌آهن با کارت زرد جریمه کرد. 

لیگ برتر فوتبال| شکست شهر خودرو برابر فولاد در یحیی‌تایم!

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان صنعت نفت آبادان ذوب آهن اصفهان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان