Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف ذوب‌آهن رفت.

این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

داور: رضا تارخ

کمک ها: فرهاد مروجی و  محمد هاشمی‌نسب

کارت زرد: جعفر سلمانی از نفت و هادی محمدی از ذوب آهن

کارت قرمز: -

گل: عیسی آل کثیر دقیقه 22 برای نفت و محمدرضا عباسی دقیقه 62 برای ذوب آهن

با این نتیجه ذوب‌آهن به رده چهاردهم رسید و نفت هم در رده نهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مسابقات امروز و با تساوی ذوب‌آهن مقابل نفت، استقلال قبل از دربی در رده پانزدهم ایستاد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال لالیگایی

  این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد چرا باید بازی در ورزشگاهی برگزار شود که امکان حضور تماشاگران نیست؟ بهتر است سازمان لیگ بازی را به ورزشگاهی منتقل کند که تماشاگر بتواند بیاید. مهدی هاشمی‌نسبت، دستیار جواد نکونام هم دیروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و با کنایه به قرمزها گفت: «چطور تیمی در سال‌های قبل بازی رفت و برگشت خود را در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار می‌کند ولی استقلال باید به ورزشگاه دستگردی رفته و بازی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند؟ چرا باید استقلال بدون پشتوانه‌ و تنها بازی کند؟» او سپس جملاتی خطاب به طرفداران استقلال گفت: «هواداران ما باید به هوش باشند که دشمنان استقلال شروع کرده‌اند! ۱۰ هفته به پایان لیگ باقی مانده است. ما سنگ‌هایی را از پیش رو برداشتیم. برخی از دست‌اندازها را پشت سر گذاشتیم، با تمام مشکلات و کمبود بازیکن و مسائل دیگری که داشتیم و همچنین حواشی که اطراف تیم ما بود، در حال جنگیدن هستیم. نه فقط کادر فنی که بازیکنان، تیم، هواداران و غیره نیز می‌جنگند.» او گریزی هم به دربی زد و جواب محمدرضا مهدوی را داد که گفته بود استقلال اتوبوسی دفاع کرد: «این کارشناسان مجازی بهتر است به جدول نگاه کنند. ما بهترین خط دفاع و دومین خط حمله قوی لیگ را داریم.» از اردوی استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام به بازیکنانش گفته باید هر طور شده سه امتیاز بازی هوادار را بگیرند چون معمولا بازی بعد از دربی سخت و طاقت‌فرساست. او و تیمش باید در تقابل با مسعود شجاعی و هوادار این امتیازات را به اندوخته‌های‌شان اضافه کنند. دو دوست قدیمی و همبازی در اوساسونا و تیم‌ملی، حالا در قامت مربی تقابلی لالیگایی خواهند داشت. جالب اینجاست مثل نکونام، دیروز شجاعی هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر نشد تا احتمالا صحبت‌های‌شان را به بعد از بازی واگذارند. تیم هوادار هفته گذشته در تبریز ۴ بر ۲ به تراکتور باخت و استقلال نیز دربی را مساوی کرد. باید دید تقابل این دو تیم بدون حضور تماشاگران جذاب خواهد بود یا نه؟ 

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری ارومیه برای بقا در آخرین دیدار سال
  • پایان خوش آبی‌‌ها در ۱۴۰۲؛با یک گل برای استقلال بهار شد
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| جدال لالیگایی‌ها را نکونام برد/ سال برای استقلال با صدرنشینی به پایان رسید
  • دربی خوزستان برنده نداشت/ ویسی در گام اول متوقف شد
  • پیروزی اقتصادی ملوان و برد شیرین تراکتور در قزوین/ دربی خوزستان برنده نداشت
  • استقلال خوزستان 0-0 فولاد خوزستان؛ این دربی هم گل نداشت!
  • این اخراج حکم صعود چلسی را امضا کرد (عکس)
  • جدال لالیگایی
  • خداداد عزیزی: کیفیت دربی ربطی به سبک بازی استقلال نداشت
  • عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت