Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهر خودروی مشهد با وجود شکست مقابل فولاد خوزستان، در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

تراکتور با شکست گل‌گهر سیرجان، هشتمین امتیاز خود را به دست آورد و به رده سوم جدول راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرنشینی شهر خودرو با شکست این تیم مقابل فولاد خوزستان به خطر افتاد که با توقف سپاهان در خانه خود، شاگردان یحیی گل‌محمدی با 9 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند. فولاد هم با کسب نخستین پیروزی خود، به رتبه نهم جدول صعود کرد.

مکانی، مانع سپاهان برای صعود به صدر

پیکان که پیروزی شیرین و پرگلی مقابل ماشین‌سازی کسب کرد، به رتبه دهم جدول رسید و پارس جنوبی با شکست سایپا، به رده هفتم صعود کرد. با نتایجی که امروز به دست آمد، استقلالِ دو امتیازی به رتبه پانزدهم جدول سقوط کرد که در صورت پیروزی در دربی پایتخت که روز یکشنبه برگزار می‌شود، می‌تواند تا رده ششم جدول هم صعود کند.

نتایج دیدارهای برگزار شده روز اول از هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

تراکتور تبریز یک - گل‌گهر سیرجان صفر
شهر خودروی مشهد صفر - فولاد خوزستان یک
سپاهان اصفهان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر
پیکان 6 - ماشین‌سازی تبریز 2
نساجی مازندران 2 - شاهین شهرداری بوشهر صفر
صنعت نفت آبادان یک - ذوب‌آهن اصفهان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

تنها دیدار باقی‌مانده هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16 روز یکشنبه 31 شهریور بین استقلال و پرسپولیس و با قضاوت موعود بنیادی‌فرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران سپاهان اصفهان تراکتورسازی تبریز استقلال تهران تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران سپاهان اصفهان تراکتورسازی تبریز استقلال تهران تیم شهر خودرو پیکان تهران سپاهان اصفهان تراکتورسازی تبریز استقلال تهران تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در بازی پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری ۲ به یک زرد پوشان اصفهانی به پایان رسید.    نیمه نخست بازی دو تیم با حملات تیم ملوان همراه بود و پس از چند حرکت ترکیبی، روی پاس رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی موفق شد دروازه نیما میرزازاد را باز کند و ملوان را پیش بیاندازد. در ادامه شاگردان تارتار یک بار هم به تیرک دروازه سپاهان زدند تا با بدشانسی نیمه نخست را با نتیجه ۱-۰ به پایان برسانند.   اما در نیمه دوم این سپاهان بود که نمایش مسلط و خوبی را ارائه کرد. در شروع کار و روی یک فرار، شهریار مغانلو موفق شد از حبیب فرعباسی یک پنالتی بگیرد و خودش هم ضربه را گل کرد تا بازی یک بر یک شود.   در ادامه یک بار دیگر در عمق دفاع و روی حرکتی مشابه گل اول ملوان، پاس کاوه رضایی که به جای فرشاد احمدزاده مصدوم وارد زمین شده بود، باعث شد تا مغانلو گل دوم را به سادگی بزند.   ۱۵ دقیقه پایانی بازی با حملات بی امان ملوان همراه بود و آنها یک بار روی حرکت محمدرضا سلیمانی تا آستانه گلزنی پیش رفتند، اما نیما میرزازاد توپ را گرفت و مانع از گلزنی شد.   ورزشگاه سیروس قایقران   تیم داوری: مرتضی منصوریان، حسن ظهیری با کمک‌های محسن سلطانی و فرهاد امینی/ ناظر: فریدون اصفهانی   ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (۷۲- محمد طیبی)، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی (۶۸- حسین صادقی)، محمدرضا بردبار، محمد عمری (۶۸- مهران احمدی)، رضا جعفری (۸۳- سهیل فداکار)، محمدرضا سلیمانی سرمربی: مهدی تارتار   ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده (۳+۴۵- کاوه رضایی)، رضا شکاری (۶۴- علی اصغر اعرابی) و شهریار مغانلو سرمربی: ژوزه مورایس   شرح گل: گل اول ملوان: (محمدرضا سلیمانی - دقیقه ۱۲): روی حرکتی از سمت راست، رضا جعفری پاس خود را به دهانه دروازه فرستاد و محمدرضا سلیمانی با یک تکل دروازه نیما میرزازاد را باز کرد.   گل اول سپاهان: (شهریار مغانلو - دقیقه ۵۳): در موقعیت تک به تک، شهریار مغانلو از حبیب فرعباسی عبور کرد و او با خطا این بازیکن را متوقف کرد. پشت ضربه پنالتی هم مغانلو ایستاد و توپ را به گوشه سمت راست دروازه زد و گل شد.   گل دوم سپاهان: (شهریار مغانلو - دقیقه ۷۳): یک پاس در عمق باعث شد تا کاوه رضایی در سمت راست صاحب توپ شود و پاس را به دهانه دروازه ارسال کرد تا شهریار مغانلو گل دوم را بزند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ­ با این نتیجه سپاهان ۴۵ امتیازی شد و به رده سوم جدول لیگ بازگشت؛ ملوان هم با ۳۸ امتیاز در مکان پنجم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید