Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن خلیلی در گفت‌وگوی تصویری با سایت پرسپولیس در مورد اینکه به شما لقب محسن رفت و برگشت را دادند، گفت: قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم در سایپا حضور داشتم و در دو بازی رفت و برگشت به استقلال گلزنی کردم. فکر می‌کنم سه یا چهار گل در این مسابقات زدم. وقتی هم به پرسپولیس آمدم هواداران این تیم لطف داشتند و مثل همه بازیکنان که به این تیم می‌آمدند لقب می‌گرفتند به من هم لقب دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد اینکه آیا خاطره‌ای از دربی دارید یا خیر، گفت: دربی آنقدر شرایط حساسی دارد که شما قبل از اینکه به استقلال یا پرسپولیس هم بیایید آن را حس می‌کنید. وقتی به پرسپولیس آمدم برایم جالب بود که همه در مورد بازی با استقلال صحبت می‌کردند. فکر می‌کنم هفته هفتم یا نهم بود در شروع تمرینات هر هواداری که من را می‌دید در مورد دربی صحبت می‌کرد. به من می‌گفتند هر بازی گل نزدی برای ما مهم نیست فقط همانند سال قبل به استقلال گل بزن و از تو راضی خواهیم بود. خوشبختانه از اولین بازی که برای پرسپولیس انجام دادم گل زدم. آخرین بازی هم در پرسپولیس بودم در فینال جام حذفی بود که گل زدم و قهرمان شدیم.

خلیلی ادامه داد:‌ یادم می‌آید یک هوادار همیشه سر تمرین ما حاضر می‌شد و کنار ما بود آن زمان هم آنقدر فضای مجازی مانند اینستاگرام نبود. بعد از تمرینات با من صحبت می‌کرد و همیشه روحیه می‌داد و می‌گفت همیشه منتظر بازی دربی است. نزدیک بازی دربی بود که چند روز قبل از آن به من گفت اگر در این بازی گل بزنی یک حواله پراید نزد من دارید. من هم گفتم مهم پیروزی است نه گل زدن من. به پاداش و اینجور چیزها فکر نمی‌کنم وظیفه من این است که گل بزنم در دربی هم تمام تمرکزم را روی گلزنی می‌گذارم. البته آن بازی یک بر یک شد من هم گل زدم اما بعد از آن دیگر آن هوادار را ندیدم که بگویم پراید من چه شد. (با خنده) این خاطره جالبی بود که در مورد دربی‌ها داشتم امیدوارم آن هوادار هم هرجا هست موفق باشد و باز هم سر تمرین بیاید.

سرپرست پرسپولیس تأکید کرد: البته این موارد شوخی بود هواداران به ما همیشه لطف دارند و هر کاری که بازیکنان در زمین انجام می‌دهند از هیچکس توقعی ندارند. وظیفه‌شان است و برای دلخوشی هواداران هر کاری می‌کنند. زمانی هم که خودم در پرسپولیس بودم سرمان را برای تیم می‌گذاشتیم همین الان هم همین‌طور است. امیدوارم یک بازی خوبی را شاهد باشیم و پیش از هر چیز بازیکنان و هواداران سالم از ورزشگاه خارج شوند.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: من احتمال برد 2 بر صفر به سود پرسپولیس را می‌دهم و نمی‌توانم اسم گلزنان را ببرم، اما دوست دارم مهاجمان‌مان گلزنی کنند. امیدوارم یکی از گلزنان هم به خاطر اینکه روحیه‌اش بازگردد علی علیپور باشد. 

256 43

کد خبر 1301607

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس دربی ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان آرامکو باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف سرگرمی دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!