Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:  از فیفا می خواهم کلمه فر پلی را از ایران بردارد، زیرا بازیکنان تیم نفت دائم به زمین می افتادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری، اظهارکرد: نیمه اول بازی خوبی را انجام ندادیم، ولی در نیمه دوم شگفت انگیز بازی کردیم و در مقابل بازی خوب سوشا مکانی نتوانستیم دروازه تیم نفت را باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از نیمه دوم بازی راضی هستم، اما از نتیجه خیر. از فیفا می خواهم کلمه فر پلی را از ایران بردارد، زیرا بازیکنان تیم نفت دائم به زمین می افتادند.

تکمیل می شود...

کد خبر 390205

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی نشست خبری تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی +عکس

ملی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین روز اردوی اسفند-فروردین خود تمرین ریکاوری انجام دادند.

به گزارش مشرق، در اولین روز اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان با نظارت امیر قلعه‌نویی به تمرین ریکاوری پرداختند. این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و ملی‌پوشان پس از بازی‌های هفته ٢١ لیگ برتر تمرین ریکاوری را انجام دادند تا از فردا تمرین تاکتیکی پیش از دیدار برابر ترکمنستان برگزار شود.

در این تمرین «ادگار داویدز»، بازیکن سابق تیم ملی هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا، با حضور در اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد. داویدز در جمع ملی‌پوشان با بیان تجربیاتی از حضورش در مسابقات مهم فوتبال دنیا، کسب افتخار برای مردم کشور را مهم‌ترین موضوع برای بازیکنان ملی عنوان کرد و خطاب به بازیکنان تیم ملی ایران گفت: «بازی‌های شما را همواره دنبال می‌کنم.»

او در پایان گفت: کاری کنید که نه‌تنها خانواده و پدر و مادر که مردم کشورتان به شما افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به سوابق داویدز در فوتبال دنیا، از بازیکنان تیم ملی خواست از امروز دوران جدیدی را برای کسب موفقیت آغاز کنند. او گفت: ما از امروز باید برای اهداف جدید کارمان را شروع کنیم. اهداف بزرگی داریم که باید برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.

قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان جوان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی گفت: قدر پیراهنی که بر تن دارید بدانید. شما نماینده هشتاد میلیون نفرید و باید شایستگی خود را ثابت و برای شادکردن مردم تلاش کنید. شادکردن مردم یعنی رضایت خدا. بنابراین با احترام به یکدیگر و به‌ویژه بازیکنان باتجربه، تمام تلاش‌تان را برای موفقیت این پیراهن انجام دهید.

در پایان پیراهن تیم ملی هلند به امیر قلعه‌نویی و علیرضا جهانبخش و پیراهن تیم ملی ایران به داویدز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • لطف ناخواسته قلعه‌نویی به نکونام در لیست تیم ملی
  • اولین اظهار نظر قلعه‌نویی درباره لیست جدید تیم ملی
  • ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی +عکس
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • عکس| اسطوره یوونتوس در تمرین تیم ملی ایران
  • این بار قلعه‌نویی از استقلال خوزستان بازیکن دعوت کرد!
  • چشمی: بازیکنان استقلال واقعا خسته بودند/ به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم
  • بزرگترین غایبان فهرست جدید تیم ملی
  • درخواست سرمربی فاینورد هلند از قلعه‌نویی