Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:50:09 GMT

باخت خانگی مشهدی‌های صدرنشین در دقیقه ۹۲

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۲۶۵

نمایش توفانی شهرخودرو در این فصل بعد از سه هفته پیروزی، امروز پایان پیدا کرد و شاگردان گل‌محمدی در حالی که می‌توانستند در حضور هواداران خود به برتری برسند، با نمایش تدافعی و بازی بسته فولاد مواجه شدند و در امر گلزنی ناموفق بودند تا در نهایت شیمبا آن‌ها را غافلگیر کند و گل برتری تیم خوزستانی را به ثمر رساند تا اولین باخت به یحیی تحمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان گل‌محمدی امروز حملات بی‌نتیجه‌ای داشتند تا فولاد خوزستان با نمایش بسته و منطقی، در ثانیه‌های پایانی یک ضد حمله سریع تدارک بدهد و با فرار لوسیانو پریرا و گلزنی او در وقت‌های اضافه به نخستین پیروزی فصل دست پیدا کند تا ۵ امتیازی شود و اولین باخت گل‌محمدی را رقم بزند.

شرح گل

شهرخودرو صفر - فولاد ۱ (دقیقه ۲+۹۰: لوسیانو پریرا): پاس بلند از زمین فولاد را باقرپور با ضربه پشت سر زد تا روی تعلل علی نعمتی توپ به لوسیانو پریرا برسد و این بازیکن دروازه رحمتی را باز کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان هپکو اراک انتخابات اسرائیل مایک پمپئو تعلیق جودوی ایران حزب لیکود شهر خودرو تابناک ورزشی نکونام گل محمدی نکونام فولاد باخت شهر خودرو آرامکو عربستان هپکو اراک انتخابات اسرائیل مایک پمپئو تعلیق جودوی ایران حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند

مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تعرفه قبوض خانگی در سال جدید افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: در سال جاری افزایشی در تعرفه‌ها نخواهیم داشت و تعرفه‌ها مطابق گذشته است.

وی ادامه داد: برای آن دسته از مشترکانی که مصرف برقشان پایین‌تر از الگوی مصرف برق باشد به صورت یارانه و برای کسانی که میزان مصرف برقشان بیش از الگوی تعریف شده باشد، به صورت پلکانی محاسبه می‌شود.

مدیر عامل توانیر اضافه کرد: کسانی که در مناطق عادی هستند و از کولر گازی استفاده می‌کنند در صورتی که مراعات نکنند میزان مصرف برق آنها بیش از الگو می‌شود و در صورت استفاده بی رویه کولرهای گازی در این مناطق منجر به افزایش قبوض و سنگین شدن آنها می‌شود

سخنگوی صنعت برق خاطر نشان کرد: کسانی که هنوز نسبت به تغییر کولر آبی به گازی اقدام نکرده‌اند، بدانند که هزینه برق این افراد افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد و در این مناطق توصیه ما استفاده از کولرهای آبی و یا استفاده از کولرهای پر بازدهی که اخیراً از موتورهای BLDC استفاده می‌کنند در این صورت مصرف برق به شدت کاهش پیدا می‌کند و تعرفه برق مناسب‌تری پرداخت می‌کنند.

کد خبر 6080308 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم