Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران صنعت نفت آبادان در بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان بختیار رحمانی بازیکن جدید این تیم را به شدت تشویق کردند. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم صنعت نفت آبادان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس امروز جمعه 29 شهریورماه از ساعت 19:45 در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در ورزشگاه تختی آبادان در حال برگزار شد که رضا تارخ با کمک فرهاد مروجی و محمدهاشمی‌نسب قضاوت آن را بر عهده داشت.

دراگان اسکوچیچ در بازی امروز ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، محمد قریشی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، طالب ریکانی، عیسی آل‌کثیر و میلاد جهانی را مقابل ذوب‌آهن اصفهان به میدان ‌فرستاد‌.

همچنین از سوی علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن یوسف بهزادی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی، رضا حبیب‌زاده، مهران درخشان‌مهر، علیرضا منظمی، میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم‌زاده مقابل تیم صنعت نفت آبادان به میدان رفتند.

بختیار رحمانی بازیکن جدید تیم صنعت نفت آبادان است که در روزهای گذشته به این تیم محبوب پیوست و شاگرد دراگان اسکوچیچ شد.

به دلیل صادر نشدن کارت بازی بختیار رحمانی، وی نتوانست در هفته سوم لیگ برتر تیم خود را مقابل تیم پرسپولیس همراهی کند و این بازی را از دست داد.

اما از سوی مسئولان مربوطه کارت بازی بختیار رحمانی بازیکن جدید تیم صنعت نفت آبادان صادر شد و در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن اصفهان روی نیمکت قرار داشت.

طرفداران زردپوش تیم صنعت نفت آبادان که از نقاط مختلف کشور خود را به ورزشگاه تختی این شهر رساندند به صورت هماهنگ فریادهایی را برای تشویق شاگردان دراگان اسکوچیچ سر دادند.

هواداران تیم صنعت نفت آبادان در میان شعارهای خود برای حمایت از زردپوشان آبادانی، بختیار رحمانی بازیکن جدید این تیم را نیز به شدت تشویق کردند.

بختیار رحمانی با پیراهن شماره 9 در لیست صنعت نفت قرار داشت که در ابتدای بازی نیز مورد تشویق شدید هواداران آبادانی قرار گرفت.

هواداران تیم صنعت نفت آبادان با تشویق شدید بختیار رحمانی حضور او در تیم محبوب خود را خوش آمد گفتند.

بختیار رحمانی در دقایق پایانی دیدار تیم صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت تا نخستین بازی خود را زیر نظر دراگان اسکوچیچ به میدان برود.

خوزستان| تقسیم امتیازات در آبادان؛ برد شاگردان اسکوچیچ مساوی شدخوزستان| درخواست آبادانی‌ها از وزیر نفت؛ صنعت نفت را حمایت کنیدخوزستان| باخت شاگردان منصوریان مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه نخست

بختیار رحمانی در فولاد خوزستان یک دوران فوق‌العاده داشت و به خوبی برای این تیم محبوب خوزستانی به میدان رفت.

وی همچنین برای تیم‌های تراکتور تبریز، استقلال تهران، پیکان، ذوب‌آهن و سپاهان بازی کرد و روز 16 شهریور امسال با قراردادی رسمی به صنعت نفت آبادان پیوست.

انتهای پیام/ف

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۴۹ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر سه متر بر ثانیه و ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر