Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@20:52:33 GMT

گروهک تروریستی داعش چقدر ثروت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۳۳۲

گروهک تروریستی داعش چقدر ثروت دارد؟

خبرآنلاین: بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی فارین پالیسی ، دارایی داعش در سال ۲۰۱۵ به ۶ میلیارد دلار می رسید اما رد حال حاضر میزان دارایی این گروهک تروریستی به ۲ میلیارد دلار رسیده است.

با این حال گروهک تروریستی داعش حالا در زمره ثروتمندترین گروهک‌های تروریستی جهان است. اما این ثروت هنگفت از راه‌های عجیب و باور نکردنی به دست می‌آید ؛ از شناسایی ثروتمندان در کشورهای همسایه تا قاچاق پول و آثار باستانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نچه که باعث شد داعش به یکی از ثروتمندترین گروهک های تروریستی تاریخ تبدیل شود ، به اتفاقات سال ۲۰۱۵ باز می گردد. در این سال ارزش دارایی این گروهک به ۶ میلیارد دلار نزدیک شد ولی اکنون ارزش دارایی های آن ها به ۲ میلیارد دلار رسیده است.در شرایط کنونی ۹۸ درصد فعالیت گروهک تروریستی داعش متوقف شده است.

آن طور که گفته شد قبل از این بیشتر درآمد این گروهک تروریستی از طریق فروش نفت و گاز تامین می شود که بر اساس آخرین گزارش ها در سال ۲۰۱۵ این گروهک تروریستی توانست ۵۰۰ میلیون دلار از طریق فروش نفت و گاز به دست آورد. منبع درآمدی بعدی این گروه اخاذی و گرفتن مالیات از مردم است . تنها در سال ۲۰۱۵ این گروهک نزدیک به ۳۶۰ میلیون دلار از این محل درآمد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: داعش گروه تروریستی ثروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: اما پیشنهاد بهاری ما به شما این است که به‌جای تمرکز روی تغییر در موضوع‌های اصلی زندگی مثل شغل جدید، تحصیلات تازه و مسیرهای زندگی متفاوت که سخت و دست‌نیافتنی است، کمی به فکر تغییر روی مسائل جزئی و کسب مهارت‌های جدید باشید.

بیش‌تر بخوانید: چطور به رشد شخصیت کودکانمان کمک کنیم؟ | والدین چمن‌زن نباشیم!

بررسی زندگی افراد موفق نشان می‌دهد که گاهی کسب مهارت در یک سرگرمی جدید و متفاوت با شغل اصلی سلبریتی‌ها را خلاق‌تر، انعطاف‌پذیرتر و موفق‌تر کرده است.

بافتنی، زنبورداری، معرق، اشتیاق به ستاره‌ها و... از این دسته از مهارت‌ها هستند، مهارت‌هایی ساده و دست‌یافتنی که در شرایط نابسامان زندگی، به داد افراد موفق می‌رسند و باعث می‌شوند دوباره امید و آرزو در دلشان جوانه بزند.

مهارت ستاره‌ها

جولیا رابرتز، بازیگر مشهور آمریکایی که جوایز متعددی ازجمله اسکار را کسب کرده، در کنار کار حرفه‌ای، عاشق بافتنی است.

استیون گلن مارتین، بازیگر و کمدین آمریکایی، علاوه بر حرفه اصلی‌اش، بانجونوازی آماتور است.

مارک آلن رافالو هم بازیگر مشهور آمریکایی است که می‌تواند با دوچرخه‌های تک‌چرخ هنرنمایی کند.

سوزان ساراندون، هنرپیشه آمریکایی، در ورزش پینگ‌پنگ دستی دارد. ویل اسمیت، دیوید بکام و تام کروز هم علاوه بر موفقیت در حرفه‌های اصلی خود، شمشیربازی را هم به شکل آماتور دنبال می‌کنند. از این دست سرگرمی‌های آماتور در زندگی سلبریتی‌ها فراوان یافت می‌شود.

مهارت‌های فرعی چه می‌کنند؟

این‌طور به‌نظر می‌رسد که افراد موفق به‌جای سرمایه‌گذاری روی تنها یک ستون اصلی در زندگی، به ایجاد چند ستون فرعی در مسیر زندگی خود می‌پردازند تا اگر تندبادی ناگهانی وزید و ستون اصلی‌شان فروریخت، بتوانند دست به دامن همان ستون‌های آماتور و کوچک زندگی‌شان شوند و خم به ابرو نیاورند تا بتوانند دوباره ستون اصلی زندگی‌شان را بازسازی کنند.

درواقع شاید سرگرمی‌های جزئی در اولویت اصلی زندگی آنها نباشد، اما تحقیقات روان‌شناسان نشان می‌دهد که این‌ها کلید سلامت روانند و می‌توانند ثروتی جدید در زندگی شما باشند.

کد خبر 844411 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم چهره‌های مشهور مهارت‌ها فرد

دیگر خبرها

  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • نوسانات طبیعی در بازار طلا
  • لوییس سوارز و نابود کردن داوید لوییز! (15 آوریل، 2015) / فیلم
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • سلبریتی‌ها چه مهارت‌های جالبی دارند؟ | سرگرمی‌های خرد، ثروت‌هایی کلان
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد