Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:20:06 GMT

طوفان هریرود قهرمان لیگ افغانستان شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۳۵۳

طوفان هریرود قهرمان لیگ افغانستان شد(عکس)

تیم طوفان هریرود  در یک بازی پرتنش با پیروزی برابر شاهین آسمایی، به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال افغانستان دست پیدا کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از اسپوتنیک، مسابقه فینال لیگ برتر افغانستان از ساعت 17:30 امروز (به وقت کابل) در ورزشگاه اختصاصی فدراسیون فوتبال این کشور با حضور پُرشور تماشاگران تیم‌های شاهین آسمایی و طوفان هریرود برگزار شد که جدال آنها در طول 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طوفان هریرود، نماینده غرب کشور افغانستان در حالی امشب برابر شاهین آسمایی، نماینده پایتخت(کابل) قرار گرفت که تیم شاهین در چهار دوره از 6 فصل اخیر لیگ برتر افغانستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.اما امشب روند یکه‌تازی شاهین آسمایی در لیگ برتر افغانستان پایان یافت و تیم طوفان هریرود نخستین قهرمان این مسابقات دوباره موفق شد با تک‌گلی که رحمت‌الله خیرخواه در دقیقه 102 به ثمر رساند، به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند و برای دومین بار جام قهرمانی را از آن خود کند.


رقابت‌های فصل 97 لیگ برتر فوتبال افغانستان از روز پانزدهم ماه میزان در دو گروه 4 تیمی آغاز شد که از گروه A ، تیم‌های شاهین آسمایی با 9 امتیاز و د اباسین ساپی با 4 امتیاز راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند و از گروه B ، تیم‌های طوفان هریرود با 9 امتیاز و د میوند اتلان با 6 امتیاز به دور دوم صعود کردند.در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی که در روز سی‌ام ماه میزان برگزار شد، تیم شاهین آسمایی به پیروزی یک بر صفر در برابر د میوند اتلان رسید و برای چهارمین سال متوالی به فینال لیگ برتر افغانستان صعود کرد.


در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز، تیم طوفان هریرود با نتیجه 4 بر صفر برابر د اباسین ساپی، تیم دوم گروه A به برتری دست یافت تا حریف شاهین آسمایی در دیدار نهایی این رقابت‌ها شود و برای دومین بار در تاریخ خود به بازی فینال لیگ برتر افغانستان برسد.

 

یادآوری می کنیم، که تیم طوفان هرویرود در شرایطی قهرمان شد که در هفتمین دور رقابت‌های لیگ‌برتر افغانستان هیچ گُلی را دریافت نکرده است.

 

 

افغانستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بهمن جعفری در گفت‌وگو با "ورزش سه" با بیان اینکه هر ساله لیگ برتر در سطح قوی‌تری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: قطعا مانند همه بازیکنان به لژیونر شدن فکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که بتوانم در تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنم کما اینکه یکی دو پیشنهاد از کشورهای آسیایی و عربی داشتم اما در حال حاضر اولویت اول من لیگ برتر ایران است. 

این بازیکن مشهدی در خصوص شرایط تیم گیتی پسند، گفت: گیتی‌پسند، باشگاه بزرگ و حرفه‌ای هست و امیدوارم که باشگاهی این‌چنینی در مشهد و خراسان رضوی ایجاد شود البته که فرش‌‌آرا جزء بهترین تیم‌های لیگ برتر بوده است به ویژه در حوزه اخلاقی، اگر بتواند از نظر مالی بازیکنان خود را تامین کند شرایط بسیار بهتری نیز خواهد داشت. 

جعفری در خصوص قهرمانی زود هنگام گیتی‌پسند در لیگ برتر کشور گفت: بازی کردن در تیمی که به بازیکن به ویژه به جوانان اعتماد می‌شود بسیار دلچسب است که خوشبختانه تیم از این اعتماد نهایت استفاده را برد و موفق به شکستن یک رکورد در لیگ برتر فوتسال شد چرا که موفق شدیم از میان 26 بازی 24 مرتبه پیروز میدان باشیم و با 73 امتیاز قهرمان شویم.

جعفری ادامه داد: دو فصل و نیم برای فرش‌آرا مشهد بازی کردم و از جمله تیم‌هایی بوده که همیشه حریفان خود را اذیت کرده است تیمی ریشه‌دار و فرهنگی است و از طرفی، هواداران فوق‌العاده‌ای داشته و مجموعا تیم خوبی است اما مبلغ قرارداد‌های فرش‌آرا کم است و اگر از نظر مالی به خوبی حمایت می‌کرد فرش‌آرا می‌ماندم و از طرفی برای شخص بنده هم بهتر بود چرا که بیشتر بازی می‌کردم و بیشتر دیده ‌می‌شدم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت فوتسال کشور گفت: فوتسال در کشور ما مظلوم است و نتایج آن دیده نمی‌شود، نتایجی را تیم ملی و لژیونرها در تیم‌های مختلف پرافتخار جهان کسب می‌کنند که اگر این نتایج توسط فوتبالیست‌ها کسب می‌شد نه تنها دیده می‌شدند که حمایت بیشتری هم می‌شدند، همه ورزشکاران دوستان ما هستند و دوستشان داریم اما درخواست داریم این تبعیض‌ها رفته رفته از بین برود.

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!