Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@18:51:46 GMT

ادامه حاشیه‌سازی‌های تارتار در نشست‌های خبری

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۴۲۱

ادامه حاشیه‌سازی‌های تارتار در نشست‌های خبری

خبرگزاری ایسنا: نفت مسجد سلیمان و سپاهان امشب (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند. مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از این دیدار به خاطر رسیدن به پروازش، تصمیم گرفت که به نشست خبری نیاید و پاشایی، دستیارش را به این نشست فرستاد.

این اقدام تارتار باعث شد که خبرنگاران تصمیم بگیرند، نشست خبری نفت مسجد سلیمان را تحریم کنند و از مربی این تیم سوالی نپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تارتار در هفته نخست لیگ برتر پس از این که به نشست خبری دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی آمد و تعداد کم خبرنگاران را دید در اقدامی غیرحرفه‌ای پاسخ خبرنگاران را نداد و محل نشست را ترک کرد.


گل‌محمدی: شکست برابر فولاد یکی از زشت‌تری بازی‌های ما بود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از شکست برابر فولاد گفت: این یکی از زشت‌ترین بازی‌های ما بود. باید از این بازی درس بگیریم.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از شکست تیشم برابر فولاد در نشست خبری بیان کرد:‌ فکر می‌کنم حرفی برای گفتن نداشتیم. این یکی از بدترین بازی‌های ۲ سال اخیر ما بود، تحت تاثیر بازی خوب فولاد قرار گرفتیم و در تمام زمین بهتر از ما بودند. باید به نکونام و فولاد تبریک بگویم که بازی خوبی انجام دادند.

او اضافه کرد: این یکی از زشت‌ترین بازی‌های ما بود. باید از این بازی درس بگیریم. نقاط ضعف زیادی داریم که باید سریع برطرف شود و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم به این شکل بازی کنیم، نتایج این‌چنینی رقم خواهد خورد. باید تمرین کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. حرف زیادی نمی‌شود زد با این بازی که انجام دادیم.

سرمربی شهر خودرو ادامه داد: باید از هواداران عذرخواهی کنم. با اینکه جمعیت خوبی از ما حمایت کردند، اما نتوانستیم آن‌ها را شاد راهی خانه کنیم.

گل‌محمدی در خصوص جوانگرایی در این دیدار توضیح داد: در هر صورت بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، سعی داریم بهترین‌ها باشند. آقاجانپور در اردوی تیم ملی امید بود و محمدی‌مهر به تازگی از مصدومیت رهایی یافته‌است. در بازی‌های قبل فرشاد فرجی یکی از بهترین بازیکنان ما بود و هیچ دلیلی نداشت تغییری در ترکیب داشته‌باشیم. بازیکنان ما فرق زیادی از نظر کیفی ندارند و هر کدام وارد زمین شوند، وظایف خود را می‌دانند. فکر می‌کنم امروز حریف ما خیلی خوب عمل کرد و ما هم خیلی بد بودیم.

او در خصوص بسته بودن دستش برای تعویض با توجه به حضور در سه جام گفت: ما بودجه مشخصی برای خرید بازیکن داشتیم. آنقدرها دستمان باز نبود برای خرید بازیکنانی که رقبا رویشان دست گذاشتند. مجبوریم به داشته‌های خودمان تکیه و اعتماد کنیم. اگر تجربه بیشتری پیدا کنند، فکر می‌کنم می‌توانیم با تقویت در نیم‌فصل با آمادگی بهتری راهی آسیا شویم.


ویسی: بازیکنان ما فکر می‌کنند هنوز در لیگ یک هستند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان ما فکر می‌کنند هنوز در لیگ یک هستند.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بعد از شکست تیمش برابر نساجی قائمشهر در نشست خبری اظهار کرد: این سومین بازی است که نالایق و بد بازی می‌کنیم. شایسته باخت بودیم. در این ۳ بازی در هیچ جایی از زمین نسبت به حریف برتری نداشتیم؛ چه از نظر تاکتیکی که مقصرش صد در صد مربی است و چه از نظر تکنیکی و فردی که مقصر بازیکنان هستند. امروز تحت فشار تماشاگران و تیم خوبی نساجی بودیم. به تیم نساجی تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: من از اول فصل روی چیدمان تیمم اشتباهاتی داشتم. فکر می‌کردم بازیکنان جوابگو باشند ولی متاسفانه اینگونه نبود. باید تجدید نظر کنیم و با بهتر شدن به مسیرمان ادامه بدهیم. از مردم خوب بوشهر عذرخواهی می‌کنم و انتقادات آن‌ها واقعا به ما وارد است. امیدوارم که بتوانیم با کمک کل مجموعه شرایط را درست کنیم و مسیر بدمان را تغییر بدهیم.

ویسی درباره نساجی هم بیان کرد: نساجی مقابل تماشاگرانش بسیار قدرتمند است. تیمی است که پشتوانه خوبی دارد. هیچ‌جای دنیا ندیدم اینگونه پرشور و حامی باشند. بعضی از تماشاگران وقتی تیم‌شان عقب می‌افتد برعکس می‌شوند و دیگر تیم را تشویق نمی‌کنند ولی این‌جا اینگونه نیست و حمایت تماشاگران می‌تواند آینده خوبی برای نساجی رقم بزند.

سرمربی شاهین گفت: اولتیماتومی در کار نیست ولی خودم شرمنده می‌شوم. باید تیمی ببندیم که لایق لیگ برتر باشد. بازیکنان ما فکر می‌کنند هنوز در لیگ یک هستند و ما زیاد تغییرات نداشتیم و ۱۷ نفر از بازیکنان فصل پیش را نگه داشتیم. فکر می‌کردم ارزش خودشان را بدانند ولی باید یک چیزی به من بدهند تا یک چیزی از من بخواهند. تیم ما سطحش همین است و باید بجنگیم و دعوا کنیم تا کارمان را پیش ببریم. اولتیماتوم هم بدهند حق‌شان است با این تیمی که ناشایست بازی می‌کند. با تمام وجود کار می‌کنیم که بهتر شویم. من تیم‌هایی با این شرایط داشته‌ام و توانستیم شرایط را جمع و جور کنیم.

او ادامه داد: من یک تیم لیگ برتری می‌گرفتم و بازیکن از لیگ یک می‌آوردم اما بازیکنان شاهین خودشان لیگ یکی بودند. من به همین تیم بازیکن لیگ یکی اضافه کردم و مقداری کار ما خراب شد. در استقلال خوزستان و صبا به تیم بازیکن لیگ یکی اضافه کردم.


قلعه‌نویی: با سوپرمنی به نام سوشا مواجه شدیم/ احتمالا حوصله تماشاگر سر رفته و فحاشی کرده!
سپاهان امشب (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد و دو امتیاز خانگی را از دست داد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به نظرم نیمه اول بازی خوبی نبود و موقعیت‌های زیادی نداشتیم. نیمه دوم یکی از بهترین نیمه‌های ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما با یک سوپرمن به نام سوشا مکانی روبرو شدیم. این از شانس ماست که هر دروازه‌بانی که مقابل ما قرار می‌گیرد، منتخب هفته می‌شود و در هفته‌های بعد عملکردش ضعیف می‌شود. از عملکرد بازیکنانم به خصوص در نیمه دوم خیلی راضی هستیم. حق ما در این دیدار همانند هفته قبل برد بود. ان‌شاءالله هفته به هفته شرایطمان بهتر شود.

او افزود: می‌خواهم یک ایراد بگیرم. از فیفا خواهش می‌کنم که کلمه Fair Play را از فوتبال ایران بردارد چون در فوتبال ایران بازی جوانمردانه متفاوت است. ما از سیستم و شکل بازی نفت مسجد سلیمان گله نداشتیم اما تا بازی ما شکل می‌گرفت، نفتی‌ها می‌گفتند ۲، یکی‌شان می‌افتاد، می‌گفتند ۳، یکی دیگر می‌افتاد. این که فوتبال نشد! البته برای سوشا مکانی آرزوی سلامتی می‌کنم ولی من خواهش می‌کنم که یک نامه به فیفا بزنیم و از آن‌ها بخواهیم معنای درست آن را بگوید. فکر می‌کنم زمان مفید بازی در آسیا چهل و خرده‌ای دقیقه است اما برخی تیم‌ها زمان مفید را به ۳۰ دقیقه هم می‌رسانند. حرف هم بزنیم،‌ می‌گویند بودجه نداریم. بودجه چه ربطی به این نوع فوتبال بازی کردن دارد؟ این است که از آقای تاج می‌خواهم به فیفا نامه بزند و تکلیف این کلمه را مشخص کند.

سرمربی سپاهان درباره به گل نرسیدن تیمش باوجود نمایش خوبی که دارد و همچنین گلگی مسجد سلیمانی‌ها نسبت به فحاشی‌های صورت گرفته در این دیدار، گفت: من مربی زمانی باید ناراحت باشم که تیمم ایجاد موقعیت نکند اما ما هم موقعیت ایجاد می‌کنیم و هم بازی مالکانه‌ای داریم. در مورد فحاشی‌ها باید بگویم که اگر اتفاقی افتاده است، ما آن را محکوم می‌کنیم ولی طرفدار آمده فوتبال ببیند اما وقتی با یک اتفاق معمولی جریان بازی می‌افتاد، حوصله‌اش سر می‌رود. مسجد سلیمانی‌ها در بازی زمان زیادی را تلف کردند. این روش‌ها برای من قابل حل نیست. من در همه مدل تیم‌ها مربی‌گری کردم و خدا را شکر می‌کنم که آمار گل‌زنی تیمم همیشه بالا بوده است. روز مرگ مربی‌گری من زمانی است که تیمم وقت تلف کند. حق طبیعی تیم‌ها است که با لایه‌های دفاعی بازی کنند اما این شکل بازی درست نیست. از آقای تاج می‌خواهم برای مربیان کلاس بگذارد و معنی درست کلمه Fair Play را توضیح دهد. تماشاچی وقتی این حرکات را ببیند ناراحت می‌شود.

قلعه‌نویی در پایان درباره شرایط حسینی، توضیح داد: حسینی مدتی از شرایط بازی دور بود و نیاز دارد که رفته رفته به میادین برگردد. او بازیکن باکیفیت و تعیین‌کننده‌ای است و معتقدم که حسینی هفته به هفته بهتر می‌شود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان روز اول از هفته چهارم؛ استقلال به رده پانزدهم سقوط کرد!
تیم فوتبال شهر خودروی مشهد با وجود شکست مقابل فولاد خوزستان، در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند و استقلال به رده پانزدهم سقوط کرد.

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

تراکتور با شکست گل‌گهر سیرجان، هشتمین امتیاز خود را به دست آورد و به رده سوم جدول راه یافت. صدرنشینی شهر خودرو با شکست این تیم مقابل فولاد خوزستان به خطر افتاد که با توقف سپاهان در خانه خود، شاگردان یحیی گل‌محمدی با 9 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند. فولاد هم با کسب نخستین پیروزی خود، به رتبه نهم جدول صعود کرد.

پیکان که پیروزی شیرین و پرگلی مقابل ماشین‌سازی کسب کرد، به رتبه دهم جدول رسید و پارس جنوبی با شکست سایپا، به رده هفتم صعود کرد. با نتایجی که امروز به دست آمد، استقلالِ دو امتیازی به رتبه پانزدهم جدول سقوط کرد که در صورت پیروزی در دربی پایتخت که روز یکشنبه برگزار می‌شود، می‌تواند تا رده ششم جدول هم صعود کند.

نتایج دیدارهای برگزار شده روز اول از هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

تراکتور تبریز یک - گل‌گهر سیرجان صفر
شهر خودروی مشهد صفر - فولاد خوزستان یک
سپاهان اصفهان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر
پیکان 6 - ماشین‌سازی تبریز 2
نساجی مازندران 2 - شاهین شهرداری بوشهر صفر
صنعت نفت آبادان یک - ذوب‌آهن اصفهان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

تنها دیدار باقی‌مانده هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16 روز یکشنبه 31 شهریور بین استقلال و پرسپولیس و با قضاوت موعود بنیادی‌فرد برگزار می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: نشست خبری سرمربیان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم

کارشناسان فوتبالی کشورمان معتقدند در فصل آینده نیز نمی‌توان از VAR برای تقابل‌های لیگ برتر استفاده کرد، چراکه پیش از هرچیز باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و البته برنامه‌ریزی اصولی نیز وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بی‌شک اشتباهات تأثیرگذار داوری یکی از مسائل و مشکلاتی به شمار می‌رود که هر فصل گریبان‌گیر تیم‌های لیگ برتری است و بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها از زمین مسابقه تا کنفرانس‌های مطبوعاتی نسبت به این موضوع معترض هستند. همین اتفاقات سبب شده است نبود سیستم کمک داور ویدئویی بیش از گذشته در لیگ برتر احساس شود.

به ویژه که رفته‌رفته به هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم نزدیک می‌شویم و شرایط بازی‌ها حساس‌تر از گذشته خواهد شد. با وجود اینکه در فصل جاری مسابقات فدراسیون فوتبال کشورمان موفق به وارد کردن تجهیزات VAR شد و در تقابل‌های حساس همچون شهرآورد پایتخت از آن استفاده کرد، اما بی بهره بودن سایر تیم‌های لیگ برتری از این سیستم و حتی ضعف در زیر ساخت‌ها سبب شد همچنان مسابقات لیگ برتر بدون استفاده از VAR برگزار شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال روزهای گذشته درباره زمان استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) گفت: تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده و این شرکت هم مورد تأیید است. بعضی شرکت‌ها با ما همکاری نمی‌کنند و ما با برخی شرکت‌هایی که متعلق به کشورهای متخاصم هستند، همکاری نمی‌کنیم. فدراسیون فوتبال کار خودش را به خوبی انجام داده است و هفت دستگاه VAR را به شرط تأمین هزینه وارد می‌کنیم. داوران در حال پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی هستند و اگر این دستگاه‌ها بیاید، لیگ برتر فصل آینده را به‌صورت کامل با VAR برگزار می‌کنیم.

زیر ساخت‌های VAR در کشور ما فراهم نیست

نوذر رودنیل، کارشناس داوری کشورمان در خصوص استفاده از VAR برای فصل آینده به خبرنگار ایمنا می‌گوید: زیر ساخت‌های VAR در کشور ما فراهم نیست. سیستم‌هایی که در چند بازی نیز مورد استفاده قرار گرفتند، با ۹ دوربین بود در صورتی که VAR به ۳۳ دوربین نیاز دارد، این موضوع شوخی نیست‌. در جدال‌های هفته بیست‌وچهارم تشخیص گل آل‌کثیر که توسط داور آفساید اعلام شد بسیار دشوار بود. در جدال استقلال نیز پنالتی که برای آبی‌ها اعلام شد صحیح نبود و این در حالی است که وحید کاظمی از ۵۰ متری سوت پنالتی را زد.

وی می‌افزاید: متأسفانه فرهنگ استفاده از VAR در فوتبال ایران جا نیفتاده است. چراکه بازیکنان با هر سوت از داور تقاضا می‌کنند صحنه را مورد بررسی قرار دهد. کمک داور ویدئویی برای بررسی چهار صحنه پنالتی، اخراج، گل و آفساید است، هر خطایی را که نمی‌شود با VAR بررسی کرد. یک داور ممکن است در طول بازی ۹۰ مرتبه سوت بزند و اگر برای هر سوت بخواهد به کمک داور ویدئویی رجوع کند، اصلاً بازی برگزار نمی‌شود.

بعضی از صحنه‌ها نیاز به VAR ندارد

رودنیل پیرامون اشتباهات داوران و تأثیر اعتراض تیم‌های لیگ برتری بیان می‌کند: زمان مفید بازی‌های لیگ برتر کشورمان ۵۷ دقیقه است و این در شرایطی اتفاق می‌افتد که در بازی‌های اروپایی همچون تقابل رئال و منچستر بازی مفید ۶۷ دقیقه است. با توجه به اینکه برخی بازیکنان و مربیان ما در طول بازی بسیار معترض هستند در صورت استفاده از VAR این زمان مفید کمتر نیز می‌شود.

وی تاکید می‌کند: بعضی از صحنه‌ها نیاز به VAR ندارد، متأسفانه داوران ما خود را با دانش روز هماهنگ نمی‌کنند و نتیجه آن می‌شود پنالتی که در بازی استقلال گرفته شد. انتخاب داور برای جدال‌های حساس همچون بازی سپاهان و پرسپولیس بسیار مشکل است‌. وحید کاظمی را به عنوان قاضی شهرآورد انتخاب کردند و به دلیل غرور مضاعفی که به وی تزریق شد دیدار هفته بیست‌وچهارم را با اشتباهات بسیاری پشت سر گذاشت.

آیا به تعداد کافی داور داریم؟

کارشناس داوری کشورمان اضافه می‌کند: بازی‌های حساس نیازمند داورانی است که مدیریت را به خوبی بلد باشند، اما در حال حاضر چنین داوری در کشورمان وجود ندارد. از این لحظه به بعد تمام دیدارهای لیگ برتر حساس است و امیدوارم داورانی انتخاب شوند که شایستگی داشته باشند.

رودنیل در تشریح معایب استفاده از VAR در چندی بازی حساس تصریح می‌کند: اگر بخواهند برای جدال‌های مهم از VAR استفاده کنند باید این سوال را پرسید که آیا زیر ساخت‌های آن وجود دارد؟ کدام داور قرار است در اتاق VAR حضور پیدا کند؟ هیچ زیر ساختی برای استفاده از VAR وجود ندارد و اگر قصد دارند کمک داور ویدئویی را مورد استفاده قرار دهند باید از قبل برنامه‌ریزی کنند. تقابل‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی بسیار حساس است و هیچکس نمی‌داند چه برنامه‌ای در زمینه داوری برای آن‌ها وجود دارد.

وی اضافه می‌کند: چند سال است که می‌گویند از فصل آینده VAR را وارد می‌کنیم، مهدی تاج از دوستان خوب من به شمار می‌رود، اما چنین چیزی امکان ندارد که حتی از فصل آینده این سیستم را وارد کنیم. چراکه زیر ساخت‌های آن در کشور وجود ندارد. ۳۳ دوربین و اتاق خارج از ورزشگاه تنها نمونه‌ای از این زیر ساخت‌ها است. ۱۶ تیم در لیگ برتر حضور دارند و مگر می‌شود به یک تیم گفت شما نمی‌توانید از این سیستم استفاده کنید؟ چنین چیزی امکان ندارد. از نظر من به این زودی VAR نخواهیم داشت.

VAR مشکل همیشگی فوتبال ایران است

شاهین بیانی، کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در بازی‌های حساس به خبرنگار ایمنا می‌گوید: VAR مسئله‌ای است که چند سال است در فوتبال ما وجود دارد و در فصل جاری نیز نمی‌توان از آن استفاده کرد. امیدوارم سال بعد از ابتدای لیگ بتوانیم از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده کنیم تا همه تیم‌ها بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. اینکه تنها در چند بازی بخواهیم از VAR استفاده کنیم ظلم در حق سایر تیم‌ها است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که همه تیم‌ها از آن استفاده کنند. نداشتن سیستم کمک داور ویدئویی سبب شده اشتباهات داوری که البته بخشی از فوتبال است تأثیر گذار باشد.

وی می‌افزاید: زمانی که VAR نباشد قطعاً نمی‌توان در خصوص تأثیرگذاری آن صحبت کرد چراکه تمام تیم‌ها به یک اندازه از نبود آن ضرر خواهند کرد. داوران باید اشتباهات کمتری داشته باشند چراکه شرایط پایین و بالای جدول بسیار حساس است‌. زمانی‌که کمک داور ویدئویی نباشد تمام تیم‌ها به یک اندازه از نبود آن متضرر خواهند شد.

چرا تمام کشورها از VAR استفاده می‌کنند، اما ایران نه؟

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به وارد کردن VAR برای فصل آینده تصریح می‌کند: تا این لحظه فدراسیون فوتبال و مسئولان گفته‌اند فصل آینده VAR را خواهیم داشت. متأسفانه مشکلات فوتبال ما بسیار زیاد است و نبود کمک داور ویدئویی یکی از آن است‌. اینکه چرا تمام کشورها از VAR استفاده می‌کنند، اما ایران نه، جای سوال دارد. در هر صورت امیدوارم فصل آینده از این سیستم استفاده شود هرچند که دیر خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد استقلال تا هفته بیست‌و چهارم ادامه می‌دهد: استقلال در از ابتدای فصل جاری مشکلات بسیاری را داشت، مهم‌ترین مشکل آبی‌پوشان اختلاف کادرفنی و مدیریت است که همچنان بر طرف نشده است. در هر صورت شاگردان نکونام تا اینجای فصل با قرار گرفتن در صدر جدول دست به خلق شگفتی زده‌اند. امیدوارم در هفته‌های پایانی نیز این روند حفظ شود تا هواداران آبی پوش خوشحال شوند.

بیانی خاطر نشان می‌کند: پرسپولیس مشکلات استقلال را نداشته و تا حدودی شاکله اصلی تیم خود را به ویژه در خط دفاعی حفظ کرده است. آبی‌پوشان حواشی بیشتری داشتند. در هر صورت قرمزپوشان نیز پابه‌پای رقیب سنتی خود جلو می‌روند و هر دو تیم منتظر لغزش یکدیگر هستند. بازیکنان و کادرفنی تا این لحظه کار بزرگی انجام داده‌اند.

به گزارش ایمنا، بررسی کارشناسان فنی و داوری کشورمان نشان می‌دهد که استفاده از VAR اگرچه برای فوتبال کشورمان حیاتی است، اما به دلیل فراهم نبودن شرایط بهره بردن از مزایای آن زمان‌بر خواهد بود. کارشناسان همچنین اعتقاد دارند اگر تنها برای تقابل‌های حساس از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود به نوعی حق سایر تیم‌ها نادیده گرفته شده است.

کد خبر 746465

دیگر خبرها

  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم