Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:03:47 GMT

حق وردی: شبیه پرسپولیس لیگ پانزدهم هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۴۷۰

حق وردی: شبیه پرسپولیس لیگ پانزدهم هستیم

مدافع گلزن پیکان با تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش مدعی شد این پیروزی شانسی نبود و در ادامه نیز با همین قدرت برابر حریفان قرار خواهند گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، حجت حق وردی، مدافع میانی پیکان موفق شد نامش را در میان گلزنان پیروزی پرگل برابر ماشین سازی ثبت کند تا روز خوبش را اینچنین تکمیل کند. وی درباره این پیروزی گفت: خیلی خوشحالم و واقعا دوست نداریم درباره این پیروزی حرف بزنیم و باید از آن لذت ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم ما تیم برتر این بازی بودیم و به حق خودمان رسیدیم.


وی ادامه داد: این پیروزی را باید خیلی زودتر از این به دست می‌آوردیم. ما مقابل نساجی کاملا بدشانس بودیم و در دقایق پایانی هم فرصت‌های ایده آلی را از دست دادیم. برابر شاهین هم حق مان بیش از یک امتیاز بود. با این حال خوشحالیم که در خانه یک پیروزی لذتبخش به دست آوردیم.


حق وردی درباره پنالتی که در این بازی به حریف داد و با ثبت یک گل آن را جبران کرد گفت: نمی‌خواستیم بدشانسی ما ادامه داشته باشد. داوری بازی مشکلی نداشت. خوشحالم که گل زدم و سهمی در این پیروزی داشتم. باید در دفاع با تمرکز بیشتری حاضر شویم و همانطور که گل می‌زنیم موفق باشیم دروازه را هم حفظ کنیم.


مدافع پیکان درباره ثبت دهمین گل تیمش و شرایط دریافت گل ها نیز گفت: ما واقعا نسبت به پیکان با تفکرات گذشته فاصله زیادی داریم. به جرات می توانم بگویم هجومی ترین تیم لیگ هستیم و مهارنشدنی. طبیعی است وقتی میل تهاجمی تیم افزایش می‌یابد در دفاع با مشکل مواجه می‌شویم. اما فوتبال دلپذیر و زیبایی به نمایش می‌گذاریم و شبیه پرسپولیس لیگ پانزدهم شده‌ایم. امیدوارم در ادامه مسیر نیز موفق شویم و به رده بالای جدول صعود کنیم و حق مان را بیشتر از این می‌دانیم.

حجت حق وردی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حجت حق وردی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!