Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پیکان در شهر قدس مقابل ماشین سازی تبریز صف‌آرایی کرد  که در پایان  6 بر 2 حریف خود را در هم کوبید.

هرچند این پرگل ترین بازی این هفته لیگ برتر بود، اما کمتر کسی توانست این مسابقه زیبا را تماشا کند.

عدم پوشش تصویری  مسابقات تیم های تهرانی به خصوص در شهرستان ها موجبات عدم علاقه جوانان به مسابقات فوتبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرات می توان گفت تهران تنها استانی  است که شبکه استانی ندارد و بسیاری از شهرستان ها از جمله همین شهر قدس  توانایی شناخت و معرفی خود را ندارند و محروم باقی مانده اند.

دو تیم سایپا و پیکان واقعا مظلوم واقع شدند  و حضورشان در شهرهای مختلف استان تهران تنها جنبه نمادین دارد. مشخص است حضور در شهرستان ها بدون توجه به مردم آن منطقه هیچ بازدهی نخواهد داشت. حالا بگذریم از این مسئله که حتی عملکرد مسئولان شهرستان نیز فقط در خبرهای شبکه ٥ پخش می شود.

 

خبرنگار: سید علیرضا کیایی جمالی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی سایپا شبکه تهران فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران