Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار مقابل ماشین سازی تبریز گفت: با توجه به اینکه ما مصمم برای پیروزی بودیم و بازی امروز هم با سایر بازی‌ها همزمان شده بود و پخش مستقیم نداشت دوست داشتیم این بازی را مردم می‌دیدند. ما یک نیمه خوب نبودیم و نیمه دوم بهتر بودیم. در این چهار هفته ما یک نیمه خوب نبودیم ولی در بقیه زمان‌ها در مقابل تیم پدیده در نیمه دوم و همچنین سه بازی قبل‌مان که حتی شکست هم خورده بودیم در مقابل نساجی و تساوی که در بوشهر داشتیم و این بازی امروز نشان داد که به هر حال گفته‌های ما واقعیت دارد و تیم ما روز به روز رو به جلو حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پیکان افزود: تیمی که چهار بازی 10 گل می‌زند نشان از این دارد که خیلی انگیزه و توانایی دارد من این انگیزه را از روز اول به بچه‌ها گفته بودم البته نیاز به زمان است و تغییراتی که ما داشتیم  بارها گفته‌ام که باید فرصت بیشتری داشته باشم تا این تغییرات بچه‌ها با هم هماهنگ باشند و تمام کیفیت‌شان را در تمام بازی‌ها بتوانند ارائه کنند. امروز هم ما نسبت به حریف‌مان خیلی بهتر کار کردیم. در مقابل ماشین‌سازی یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود و امروز نگرانی ما بابت تیم این بود که بچه‌ها از نظر بدنی کم بیاورند این تنها نگرانی ما بود.

فرکی خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه اولین تجربه‌مان را به دست آوردیم. ما در چهار بازی اولین پیروزی‌مان را به دست آوردیم و برخلاف سه بازی گذشته که اول گل می‌خوردیم ما امروز گل اول را زدیم. امیدوار هم بودیم گل دوم و سوم را بزنیم، شاید همین نتیجه‌ای که الان برای ما به وجود آمده را پیش‌بینی می‌کردیم. اما فعل و انفعالات بازی و برگشتن ماشین‌سازی بعد از گل اول ما و در ادامه شرایط تیم ما را وارد استرس کرده بود و بین دو نیمه هم با تذکراتی که دادیم به بچه‌ها گفتم که اگر امروز گل سوم را بزنیم شاید تعداد گل‌هایمان بیشتر هم شود. به هر حال این اتفاق افتاد. 

فرکی در ادامه بیان داشت: بازی قبل هم مقابل نساجی یک بازی پرگل داشتیم هم گل زدیم و هم گل خوردیم. کم شانس هم بودیم که آن بازی را مساوی کردیم. امروز موقعیت‌های ما تبدیل به گل شد و این نتیجه‌ای که رقم خورد برای ما خیلی خوشحال‌کننده است.

سرمربی پیکان ادامه داد: همانطور که شما می‌دانید ماشین‌سازی در سه بازی گذشته مقابل سه مدعی بازی کرده، استقلال را شکست داده و مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشت و تنها با یک گل شکست خورده بود و مقابل شهرخودرو هم بازی‌‌اش را یک بر صفر واگذار کرده بود. ما این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم و زدن شش گل به این تیم کار هر تیمی نیست ولی این کار بزرگ را بچه‌های ما انجام دادند به بچه‌هایم خسته‌نباشید می‌گویم و گفتم به آنها که این بازی برای ما نهایتاً نتیجه آن تا 24ساعت آینده خوشحال‌کننده است و ما باید بدون ادعا و بدون غرور به راه‌مان در بازی‌های آینده ادامه دهیم تا بتوانیم آن کیفیت واقعی خودمان را پیدا کنیم.

فرکی در پایان با ابراز امیدواری از پیشرفت شاگردانش گفت: ان‌شاءالله بچه‌های ما با کیفیت بهتر بتوانند به آن چیزی که حق‌شان است در این فصل برسند. امروز هم یک روز خوبی برای ما بود که توانستیم یک بازی پرگل را ارائه دهیم. این پیروزی پرگل را تقدیم می‌کنم به همه کسانی که پیکان را دوست دارند. هرچند تعدادشان زیاد نیست ولی خانواده پیکان به هر حال خیلی پر تعدادند و با تیم پیکان سال‌ها زندگی کرده‌اند و با پیروز شدن‌مان در هر بازی خوشحال‌شان کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسین فرکی پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار ایران ۶ بر یک به برتری رسید.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی (۲) گل‌های تیم وحید شمسایی را وارد دروازه قرقیزها کردند.   با این پیروزی تیم ملی فوتسال ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را که در شهرهای بخارا، تاشکند و اندیجان برگزار می‌شود کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم