Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان اظهارکرد: با توجه به اینکه نگرش ما این بود که از نفت جلو بیفتیم برخلاف جریان بازی که مالک بودیم گل خوردیم، اما خیلی خوب برگشتیم و فکر می‌کنم نفت نسبت به چند سال گذشته بهتر بازی می‌کند. در اواخر بازی می‌توانستیم به راحتی به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک ربع آخر هم با توجه به این دچار مشکل تاکتیکی شده بودیم بازی را به نفت دادیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که نفت سخت گل می‌خورد و خط دفاع و حلمه بالانس کامل دارد.

سرمربی ذوب آهن درباره علت گرم کردن بازیکن نیجریه ای تیمش مقابل صنعت نفت از ابتدای بازی گفت: قرار نبود به او بازی دهیم. فقط او را همراه مان داشتیم تا مصدومیتش بهتر شود. باید از او مراقبت کنیم چرا که در بازی با پارس جنوبی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. سعی کردیم از سه بازیکن سربازی که از تراکتور برگشتند بهره ببریم. آن ها باید به سرعت آماده شوند چون می‌توانند به تیم مان کمک کنند. در ۹ ماه گذشته نمی‌دانستیم که آن ها بازیکن ما هستند یا خیر. این بازیکنان را برای بازی با استقلال آماده می‌کنیم.

منصوریان تاکید کرد: این شهر مملو از بازیکن است. اگر سه اردوی ۱۰ روزه در اینجا داشته باشیم، می توانیم چند تیم را آماده کنیم. خوزستان روی گنج خوابیده است.

وی در واکنش به اینکه تیمش هر هفته با تیمی بازی می کند که در هفته قبل‌تر با پرسپولیس بازی کرده است، خاطرنشان کرد: ما از پرسپولیس بازی می‌گیریم. تیم شما هفته گذشته به پرسپولیس باخت اما باختی نبود که با قاطعیت باشد بلکه روی یک اتفاق شکست خورد. این مانند چاقوی دو لب است. ما باید صنعت نفت را مهار می کردیم که شرایط خوبی مقابل پرسپولیس داشت اما اگر تیمی مقابل تیم بزرگ ضعیف باشد و بد ببازد، مقابل ما ضعیف عمل کند.

او درباره داربی ۹۰ تهران نیز  اظهار کرد: دو بار سرمربی و ۱۶ بار هم به عنوان بازیکن در این بازی بوده‌ام بودم. داربی یک بازی تاکتیکی نیست، هر تیمی روحی و روانی بهتر باشد، برنده می شود. ان شاء الله بازی خوبی را ببینیم. امیدوارم هر دو تیم حمله کنند و مراعات همدیگر را نکنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خدا را شکر توانستیم سال را با یک نتیجه و فوتبال خوب تمام کنیم و حالا تمام تمرکزمان را برای بعد از عید در جام حذفی و لیگ می‌گذاریم.

هافبک سرخپوشان درباره شرایط بازی در پرسپولیس افزود: خدا را شکر بزرگترهای تیم به من کمک کردند. کادر فنی هم همینطور خیلی به من کمک کرد. الان می‌فهمم که پرسپولیس یک تیم بزرگ است و همه اعضای تیم سعی کردند من را با شرایط تیم وفق دهند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفکرات تهاجمی سرمربی برزیلی این تیم تأکید کرد: من نیاز به زمان دارم، ولی فکر می‌کنم در پنج بازی گذشته چیزی را که از من خواستند، سعی کردم انجام دهم. پرسپولیس یک فوتبال باکلاس را بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه هم همین روند را ادامه دهیم.

خدابنده‌لو درباره رقابت فشرده پرسپولیس با استقلال در صدر جدول خاطرنشان کرد: طبیعت فوتبال است و امیدواریم در ادامه راه همه بازی‌های‌مان را ببریم و هر آنچه خیر است رخ دهد.

کد خبر 6057649

دیگر خبرها

  • فوق‌جنجالی از سیاوش: شرط‌بندها در لیگ یک تیم دارند!
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • عنایتی: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم
  • عنایتی: جلوی این پرسپولیس هم دفاع اتوبوسی نکردیم
  • چون هوادار نداریم صدایمان نمی رسد/ ۸۰ درصد پرسپولیس تیم ملی است!
  • ادامه نیمکت نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی نکونام
  • گزینه‌های اوسمار برای جانشینی یک بازیکن در پرسپولیس
  • اولین تغییر اجباری پیش‌روی اوسمار/۵ گزینه برای جایگزینی یک بازیکن