Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:35:37 GMT

ترافیک پر حجم در ورودی‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۶۳۳

ترافیک پر حجم در ورودی‌های پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه و هم زمان با آخرین جمعه از تابستان و تعطیلات تابستانه ورودی های پایتخت ترافیک پر حجم را تجربه می کنند.

رییس پلیس راه غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آزادراه تهران-ساوه به سمت تهران، ترافیک پر حجم اما روان دارد.

قباد قیطاسی گفت: در آزادراه تهران-قم نیز در هر دو مسیر ترافیک پر حجم و روان است، اما در ورودی های تهران بر حجم ترافیک افزوده و تردد نیمه سنگین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در محورهای تهران-شهریار و تهران-صفادشت نیز ترافیک پر حجم است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران نیز در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق این استان به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز به صورت پر حجم اما روان در جریان است و هرچه به تهران نزدیک تر می شویم، بر حجم ترافیک افزوده می شود، اما گره ترافیکی نداریم.

سرهنگ سیاوش محبی با بیان این که محور هراز از ساعت ۱۷ به سوی تهران یکطرفه شده است، گفت: این محدودیت تردد برای تخلیه بار ترافیکی اعمال شده و تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۳۰ شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: محورهای فیروزکوه و امام رضا(ع) نیز در طول محور ترافیک عادی دارند، اما در ورودی های تهران تردد پرحجم است.

کد خبر 4723791

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک پلیس راه شرق استان تهران پلیس راه غرب استان تهران اربعین حسینی قزوین ماه محرم بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا خطبه های نماز جمعه ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو محور ورودی شهر اصفهان حدفاصل آزادراه معلم تا سه راه ملک شهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال ایمن‌سازی شد.

علی‎اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت و نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری اظهار کرد: این تابلوها با هدف راهنمایی رانندگان، مسافران و گردشگران در مسیر ورودی شهر نصب شده‌اند که موجب ایمن‌سازی مسیر می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به تابلوها و علائم راهنمایی و اخطاری در سطح شهر می‌تواند علاوه بر ارتقای شاخص‌های توسعه شهری، نقش مهمی در رانندگی ایمن شهروندان، کنترل ترافیک شهری و سهولت در تردد شهروندان شود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر و هدایت صحیح راننده به طرف مقصد سفر تابلوی راهنمای مسیر حدفاصل آزادراه معلم تا سه‌راه ملک شهر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال اجرا شده است.

رسالت ادامه داد: با در نظر گرفتن نحوه تردد وسایل نقلیه به‌منظور حفظ ایمنی و کاهش تصادفات، اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۲ برای نصب تابلوهای هشداردهنده علائم اخطاری و انتظامی، استوانه‌های ایمنی و گل‌میخ‌های طرح ترافیکی اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای نوسازی تجهیزات ترافیکی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی ال‌ای‌دی با برنامه‌ریزی کنترل رفت و آمد به‌منظور حفظ جریان بی‌نقص ترافیک و کاهش حوادث در طول مسیر نصب شد.

کد خبر 736984

دیگر خبرها

  • ثبت ۲ میلیون تردد در جاده‌های گلستان
  • ترافیک پرحجم در محور هراز/تردد در سایر محورها عادی و روان است
  • ممنوعیت تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال ( شمال به جنوب)
  • ممنوعیت تردد در محورهای چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد در محور‌های خوزستان افزایش می‌یابد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند / تردد در آزادراه تهران - شمال ممنوع است
  • پیش‌بینی افزایش تردد در محور‌های خوزستان
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد
  • وضعیت ترافیکی امروز پایتخت/ ترافیک صبحگاهی روان در اتوبان‌های اصلی شهر