Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان از سبک بازی نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگا ایسنا، سپاهان امشب (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد و دو امتیاز خانگی را از دست داد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به نظرم نیمه اول بازی خوبی نبود و موقعیت‌های زیادی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم یکی از بهترین نیمه‌های ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما با یک سوپرمن به نام سوشا مکانی روبرو شدیم. این از شانس ماست که هر دروازه‌بانی که مقابل ما قرار می‌گیرد، منتخب هفته می‌شود و در هفته‌های بعد عملکردش ضعیف می‌شود. از عملکرد بازیکنانم به خصوص در نیمه دوم خیلی راضی هستیم. حق ما در این دیدار همانند هفته قبل برد بود. ان‌شاءالله هفته به هفته شرایطمان بهتر شود.

او افزود: می‌خواهم یک ایراد بگیرم. از فیفا خواهش می‌کنم که کلمه Fair Play را از فوتبال ایران بردارد چون در فوتبال ایران بازی جوانمردانه متفاوت است. ما از سیستم و شکل بازی نفت مسجد سلیمان گله نداشتیم اما تا بازی ما شکل می‌گرفت، نفتی‌ها می‌گفتند ۲، یکی‌شان می‌افتاد، می‌گفتند ۳، یکی دیگر می‌افتاد. این که فوتبال نشد! البته برای سوشا مکانی آرزوی سلامتی می‌کنم ولی من خواهش می‌کنم که یک نامه به فیفا بزنیم و از آن‌ها بخواهیم معنای درست آن را بگوید. فکر می‌کنم زمان مفید بازی در آسیا چهل و خرده‌ای دقیقه است اما برخی تیم‌ها زمان مفید را به ۳۰ دقیقه هم می‌رسانند. حرف هم بزنیم،‌ می‌گویند بودجه نداریم. بودجه چه ربطی به این نوع فوتبال بازی کردن دارد؟ این است که از آقای تاج می‌خواهم به فیفا نامه بزند و تکلیف این کلمه را مشخص کند.

سرمربی سپاهان درباره به گل نرسیدن تیمش باوجود نمایش خوبی که دارد و همچنین گلگی مسجد سلیمانی‌ها نسبت به فحاشی‌های صورت گرفته در این دیدار، گفت: من مربی زمانی باید ناراحت باشم که تیمم ایجاد موقعیت نکند اما ما هم موقعیت ایجاد می‌کنیم و هم بازی مالکانه‌ای داریم. در مورد فحاشی‌ها باید بگویم که اگر اتفاقی افتاده است، ما آن را محکوم می‌کنیم ولی طرفدار آمده فوتبال ببیند اما وقتی با یک اتفاق معمولی جریان بازی می‌افتاد، حوصله‌اش سر می‌رود. مسجد سلیمانی‌ها در بازی زمان زیادی را تلف کردند. این روش‌ها برای من قابل حل نیست. من در همه مدل تیم‌ها مربی‌گری کردم و خدا را شکر می‌کنم که آمار گل‌زنی تیمم همیشه بالا بوده است. روز مرگ مربی‌گری من زمانی است که تیمم وقت تلف کند. حق طبیعی تیم‌ها است که با لایه‌های دفاعی بازی کنند اما این شکل بازی درست نیست. از آقای تاج می‌خواهم برای مربیان کلاس بگذارد و معنی درست کلمه Fair Play را توضیح دهد. تماشاچی وقتی این حرکات را ببیند ناراحت می‌شود.

قلعه‌نویی در پایان درباره شرایط حسینی، توضیح داد: حسینی مدتی از شرایط بازی دور بود و نیاز دارد که رفته رفته به میادین برگردد. او بازیکن باکیفیت و تعیین‌کننده‌ای است و معتقدم که حسینی هفته به هفته بهتر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: دیگر نه لب خط اعتراض می‌کنم، نه درباره داوری حرف می‌زنم

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم و نساجی مازندران همیشه رقابت خوبی با هم داشته‌اند و هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

بازی آخرمان در سال جاری است و زمان خیلی کافی در اختیار نداشتیم. سعی کردیم بازیکنان را به لحاظ ریکاوری آماده کنیم. امیدوارم از بازی‌های گذشته درس گرفته باشیم. آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی با هم داشتند و هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند و امیدوارم در دیداری بی‌حاشیه و تماشاگرپسند بازی خوب همراه با نتیجه کسب کنیم.

وی در مورد داوری دیدار هفته گذشته تصریح کرد:

ما دیگر لب خط اعتراضی نمی‌کنیم و در کنفرانس‌ها نیز صحبتی انجام نمی‌دهم. تنها کاری که انجام می‌دهیم، شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. طبق صحبتی که با حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی داشتم قرار شد اگر موردی از داوری پیش آمد با مستندات از داور شکایت کنیم. دیگر دنبال حرف زدن نیستیم و سراغ قانون می‌رویم. این عزیزان آدم‌های مصلحی هستند و قضیه را بررسی می‌کنند تا حقی ضایع نشود. امسال چالش‌های زیادی بابت داوری داشتیم. در مورد داور دیدار هفته قبل صد در صد مستندات را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم چون واقعا چالش‌های داوری خیلی به ما ضربه زده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص حساسیت‌های دیدارهای گذشته نساجی و آلومینیوم گفت:

نساجی شرایط سختی در جدول دارد و ما هم بابت نتایج بد هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداریم. هر دو تیم دنبال بهتر کردن شرایط‌شان هستند. امیدوارم بازی بی‌حاشیه باشد و قضاوت خوب داور به برگزاری خوب بازی کمک کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است
  • پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است/ تا امکانات نباشد قهرمان نمی‌شویم!
  • علی پروین: خط موبایلم را ۷ میلیارد می‌خرند!
  • اشپیتیم آرفی: هرچه به دهن مربی‌‌شان آمد گفتند
  • واکنش سهراب به فحاشی عجیب در انزلی
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • سرمربی آلومینیوم اراک: دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم
  • مجتبی حسینی: دیگر نه لب خط اعتراض می‌کنم، نه درباره داوری حرف می‌زنم