Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:14:12 GMT

6شهید بر اثر انفجار تروریستی در استان کربلای معلی+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۶۶۸

منابع عراقی از شهادت دست‌کم ۶ نفر بر اثر انفجار تروریستی در استان کربلای معلی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اثر انفجار در استان کربلای معلی، 6 نفر شهید و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

الفرات آمار شهیدان و مجروحان را 14 نفر اعلام کرده است.

بر  اساس گزارش این شبکه، یگان اطلاع رسانی امنیتی درباره ماهیت انفجار اعلام کرد یک بمب که در داخل خودرویی جاسازی شده بود، در نزدیکی ایست اصلی 54 در ورودی شهر کربلای معلی منفجر شد که این انفجار به سوخته شدن سرنشینان این خودرو منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید یگان مبارزه با تروریسم بر مقابله با تمام تهدیدها

خبر دیگر اینکه سرلشکر طالب شغاتی رئیس یگان مبارزه با تروریسم عراق در بازدید از فرماندهی عملیات ویژه در بغداد تاکید کرد ما برای مقابله با هر چالشی که عراق را تهدید کند، آماده‌ایم.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر

اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: تغییر رویکرد، هدف‌گذاری دقیق و جزئی و پژوهش محور توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال آینده در اولویت خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای سال آینده داشتن نگاه پژوهش محور، جزیی و منطقه محور در بحث پیشگیری و مقابله با مواد مخدر با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین ضروری است.

استاندار کردستان از آسیب‌پذیر بودن نوجوانان و جوانان در بحث مواد مخدر ابراز نگرانی کرد و با بیان اینکه متاسفانه حوزه رسانه و سینمایی کشور، به شدت در حال عادی‌سازی اعتیاد و دخانیات هستند، گفت: با توجه به طرح جامع نوروزی توقع این است همه دستگاه‌ها به این طرح توجه داشته و ورودی و خروجی شهر‌ها را در بحث معتادان متجاهر پاکسازی کنند.

زارعی کوشا با بیان اینکه براساس بررسی‌های صورت گرفته ۱۶ هزار نقطه آلوده به مواد مخدر و مصرف آن در کشور وجود دارد که ۷۰۰ نقطه آن مربوط به استان کردستان است، اضافه کرد: ۸۲ هزار خرده فروش در سطح کشور در بحث مواد مخدر فعالیت دارند که سهم استان از این رقم، سه هزار نفر است.

وی افزود: شهروندان باید برخورد جدی با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر داشته باشند و دستگاه‌های متولی باید همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی مقابله با مواد مخدر در مدارس می‌توان در این زمینه اقدام کرد، اذعان داشت: در حوزه مقابله تکالیف مورد نظر در طرح جامع مبارزه با مواد مخدر عملیات ضربتی در پاتوق خرده فردشان باید انجام گیرد.

وی خواستار دستگیری افراد خرده فروش دارای تکرار جرم و نگهداری آنان در زندان شد و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ نفر در کمپ ماده ۱۶ سنندج نگهداری می‌شوند که هزینه نگهداری سالانه هر کدام از آنها ۱۴۰ میلیون ریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می کند
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • ۱۶ شب مناجات‌خوانی مداحان مشهور ایران در کربلای معلی
  • فعال شدن پدافند هوایی سوریه همزمان با صدای انفجار
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • تلاش شبانه روزی برای مقابله با زمین خواری اراضی دولتی
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • نابودی منابع مالی تشکیلات داعش در عراق
  • بیانیه یک سازمان مردم نهاد به یاد دختر کاپشن صورتی
  • شناسایی و نابودی منابع مالی تشکیلات تروریستی داعش در عراق