Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@10:01:30 GMT

مهاجری:بردن شاهین به خاطر حمایت هفته قبل بود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۶۷۷

مهاجری:بردن شاهین به خاطر حمایت هفته قبل بود

به گزارش وانانیوز، 

رضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار با شاهین اظهار داشت: بازی سخت و طاقت فرسایی بود، خدا را شکر که مثل بازی گذشته تنبیه نشدیم. چند خوشحالی دارم، اول اینکه امین رضایی را به فوتبالش برگرداندیم، امیدوارم او اعتماد به نفس خود را پیدا کند و قدر این اعتماد ما را بداند.

وی افزود: من همه جوره در این فوتبال شرایط را تجربه کردم ولی واقعا خوشحالی من این است که با این شرایط سخت وقتی مردم به ورزشگاه می‌آیند خوشحال به خانه می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها(مردم) با باخت تیمشان ناراحت و با برد خوشحال می‌شوند. تماشاگران ما هفته پیش با وجود باخت کلی از ما حمایت کردند. آن بازی را ما باختیم ولی به نظر من بردیم. آن باخت باعث شد امروز ببریم و خیلی از آیتم‌ها را از آن خود کنیم. ما خیلی مشکل داریم ولی هیچوقت شکوه نکردم و تا آخر فصل هم نمی‌کنم. ما تازه در ابتدای راه هستیم و سعی کردیم بهترین کار را انجام بدهیم، هنوز هم می‌گویم به یکی دو بازیکن نیاز داریم. امروز عباس‌زاده به زمین آمد و در 15 دقیقه خیلی مثمر ثمر بود و این درکی است که در تیم ما جا افتاده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در ادامه گفت: من در این هفته 2 روی سکه را دیدم، تاکید می‌کنم اگر ما بازی امروز را بردیم به خاطر باخت هفته قبل بود. امیدوارم بازیکنان ما قدر این فرصت‌ها را بدانند. این نیست که با یک برد به عرش برسیم و با یک باخت به فرش برویم.

وی افزود: آرام آرام در حال برداشتن قدم هستیم و ضعف‌هایمان را برطرف خواهیم کرد. در بازی با سایپا 3 بازیکن را عوض کردیم که جریان بازی را عوض کردند و امروز هم همین اتفاق رخ داد.

مهاجری در ادمه گفت: نوید عاشوری یکی از بهترین بازیکنان ما در بازی با سایپا بود، اگر روح همدلی را در تیم جا بیندازیم همه چیز حل می‌شود. برای منِ رضا مهاجری نساجی اولی‌تر از همه چیز است.شاید روز اولی که به اینجا آمدم این موضوع را درک نکردم ولی وقتی این حس را از تماشاگر می‌گیرم به خودم می‌گویم حق اشتباه ندارم.امیدوارم نساجی از این روزها بیشتر در فوتبال قائمشهر رقم بزند.

وی در خصوص اینکه آیا در بازی با سایپا در بین دو نیمه به رختکن تیمش رفت یا خیر گفت: من به رختکن رفتم، منِ مربی یک ابزار هستم، آن روز به بازیکنانم گفتم شرح وظایف را خوب انجم بدهند. روزی که به اینجا آمدم گفتم ذهنیت برنده را به خودتان القا کنید. باز هم می‌گویم اگر امروز بردیم به خاطر حمایت هفته گذشته بود.

مهاجری در خصوص اینکه وی به مربی تدافعی معروف است اما در قائمشهر تیمش هجومی بازی می‌کند گفت: بحث عمده ای که داریم بحث ابزار است. حماقت است اگر با ابزار دفاعی حمله کنم. زمانی که در پدیده بودم بهترین خط حمله را داشتیم که متاسفانه در نیم فصل دوم آن مشکلات به وجود آمد. در اینجا هم ابزار داریم و هم حمایت تماشاگر و این موضوع به فوتبال هجومی کمک می‌کند.

وی در خصوص پاس گل شجاعی به عباس‌زاده برای برداشتن فشار از روی دوش مهاجم با تجربه نساجی گفت: این باید به کل تیم برسد. یک روز رضایی به کمک نیاز دارد یک روز عباس‌زاده. ما باید برای موفقیت نساجی بجنگیم، امروز نه عباس‌زاده برد، نه رضایی و نه من، بلکه امروز نساجی برنده شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۲۳ هزار کیلومتر ۶۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ صفر ۷۱۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • طعم شیرین عیدی رقیب: خیبر و پایان نابش!
  • پیولی: حریف باخت ولی از جای دیگری به ما ضربه زد!
  • گل قیچی و زیرطاقی، برای باخت آخرسال نساجی
  • پیروزی خانگی سپاهان و بازگشت نساجی به وضعیت باخت/ توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهن
  • گزارش زنده، آلومینیوم صفر - صفر نساجی
  • سون درباره مقصر باخت تاتنهام: باید در آینه نگاه کنیم!
  • سرمربی آلومینیوم اراک: دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم
  • مجتبی حسینی: دیگر نه لب خط اعتراض می‌کنم، نه درباره داوری حرف می‌زنم
  • حسینی: آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی داشته‌اند/ دیگر درباره داوری صحبت نمی‌کنم