Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@05:24:01 GMT

اجرای ۵۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۶۸۲

اجرای ۵۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان تهران

سردار حسن حسن زاده در خصوص برنامه های قابل اجرا در هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که بیش از ۵۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان تهران اجرا می شود، اظهار داشت: تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ، رزمندگان و جانبازان و برگزاری خاطره‌گویی از جمله این برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی-هنری  و برنامه‌های ورزشی، راه‌اندازی ۵۰ کاروان‌ مقاومت در سطح استان تهران برای بار اول و اجرای ۵ برنامه زنده در روز توسط این ۵۰ کاروان، حرکت ایستگاه‌های صلواتی، رسانه‌ای، فرهنگی و تبلیغاتی در کنار کاروان های مقاومت نیز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان تهران است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: دفاع مقدس در جان و دل مردم جامعه ما جای دارد و هرگز غبار زمان نمی تواند، آن را برای ملت همیشه در صحنه ایران کم رنگ کند.

کد خبر 4723795

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن حسن زاده سپاه سیدالشهدا تهران هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین ماه محرم بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا خطبه های نماز جمعه ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه سال نو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)؛ گوهر تابناک شهر راز

در آستانه فرا رسیدن سال نو ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳ به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، حضرت سیدامیر احمد (ع) ملقب به شاه‌چراغ و سیدالسادات‌الاعاظم، فرزند بزرگوار امام موسی کاظم (ع) است.

شاه‌چراغ یکی از جاذبه‌های مذهبی و گردشگری شیراز است و به برکت وجود این آستان مقدس در سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۸ به این کلانشهر، شهر شیراز با عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور پس از مشهد مقدس و قم معرفی شد.

این حرم امن ولایت همواره میزبان زائران بسیار زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی جهان است و در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز از سراسر شهرهای کشور زائران و گردشگران به زیارت این حرم مطهر می‌آیند.

گنبد فیروزه‌ای و بارگاه منور حضرت احمدبن‌موسی‌الکاظم (ع)، نگین درخشان تمام زیبایی‌های شهری است که خاکش محل تولد و رشد یا مدرس و مکان پویایی و آرامگاه ابدی‌شان بوده و امروز افتخار این دیار و مردمان آن است.

حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) گوهر دردانه‌ای است که کانون محبت و عشق به اهل بیت و نقطه اتصال زمین و آسمان در فارس به شمار می‌رود، بارگاه نورانی‌اش همواره محلی امن برای مناجات و راز و نیازهای عاشقانه بوده است؛ مکانی که عمق جان در آن، آرامشی دلنشین را تجربه می‌کند.

در آستانه فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ ویژه برنامه تحویل سال نو در این حرم مطهر در روز چهارشنبه، یکم فروردین‌، همراه با اقامه نماز جماعت صبح در محل شبستان امام خمینی (قدس سره) برگزار می‌شود که در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس سخنرانی خواهد کرد و حجت‌الاسلام خورشیدی قرائت دعای توسل خواهد داشت.

کد خبر 737356

دیگر خبرها

  • تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
  • اجرای ویژه برنامه سال نو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)؛ گوهر تابناک شهر راز
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • به حرکت درآمدن کاروان شادی نوروزی در خیابان‌های سبزوار
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • کاروان شادی در قائمشهر به راه افتاد
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در حرم بانوی کرامت
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌